Accommodatie

Dit onderwerp gaat over de bestemming Massif des Aravis

Ha,
Wij denkem erover begin maart (mits de cindities goed zijn) te vliegen op Geneve en dan naar Massif des aravis.
Iemand een leuke tip voor hotel of app? Liefst bij piste/korte loopafstand lift. En is la cluzas dan het meest geschikt?
Evt tips voor shuttle van airport ook welkom!
Thanks!

Heerlijke typfouten weer!

Voor aan de piste zit je het beste in het deel Etale/Manigod (niet het dorpje Manigod zelf wat veel lager ligt en buiten het skigebied). Check even op de pistekaart.
La Clusaz is het mooiste en meest gevarieerde van de gebieden. Grand Bornand is ook leuk, maar meer familiegebied.
Via de vvv van La Clusaz of van Manigod kun je leuke dingen vinden

Bekijk hier de mogelijkheden voor transfers naar skigebieden vanaf Geneve airport
http://wintersportenvliegen.nl/index.php/zwitserland-2/#gene…

Bedankt allebei!! Ik ga 't bekijken.
Meer tips altijd welkom!

@Roger Is reclame zoals hierboven toegestaan op het forum?

Born to Ride

Ik zou ook voor La Clusaz gaan, leuk berg dorp, centraal om rondje om te skiën, zou wel een plekje in de buurt van de kerk zoeken, daar staan genoeg appartement om heen. Als je richting la Balm gaat vindt je ook mooie onderkomens maar ligt eindje buiten het dorp en de liften ws wat verder. La balm is wel mooi stukje off piste terrein.

Dienten Die Alte schule

@Roger Is reclame zoals hierboven toegestaan op het forum?

Matthias123 op 5 jan 2016 14:11

@Rogier bedoel je, denk ik? ;)
Ben het overigens wel met je eens.

Twijfelgeval omdat het de topicstarter ook echt prima helpt. Maar we houden het in de gaten.

Click. Click. Peace

We gaan toch voor le grand bornand, mooi hotel met goede prijs/kwaliteit gevonden. Kunnen we gelijk kijken of het wat is voor de familie vakantie.
Maar we zullen minstens zoveel in la clusaz zijn denk ik. Zien wel!
En voor het gemak (ook in het gebied zelf) maar een autootje gehuurd

@Eef23

“Autootje gehuurd”.
Als je in La Clusaz wilt parkeren, kun je bij binnenkomst van het dorp op de betaalde parkeerplaats gaan staan (Salon des dames), maar is duur en je moet redelijk slepen met je materiaal naar de liften
Als je het dorp doorrijdt richting Col des Aravis, dan is er een gratis parkeerplaats onder de Cret du Merle stoeltjeslift. Centraal gelegen, maar kom op tijd, anders vol. Er zijn meer gratis plaatsen, maar deze ligt het meest centraal.

Super, nuttige tip; dankjewel!

Breng hier ook een bezoekje na het skiën leuk en lekker :D http://www.legrandbornand.com/visite-d-une-ferme-a-la-decouv…

Dienten Die Alte schule

Dat ziet er heerlijk uit!! Dank voor de tip @Elly3 !

Plaats een reactie