Goede restaurants voor lunch in de buurt van de piste

Dit onderwerp gaat over de bestemming Lech

Misschien is dat ooit al eens aan bod gekomen, maar ik kon niet direct iets vinden, vandaar volgende vraag:

Welke restaurants zijn aan te raden op of nabij de piste in Lech/Oberlech? We gaan volgende week zaterdag een rondje Zürs - Lech - Zürs (met eventueel een uitstapje tot in Warth) doen en zullen dan ook ergens moeten lunchen.

Prijs speelt niet echt een rol, maar 't moet natuurlijk wel een béétje binnen de perken blijven ;)

@Jesper aanwezig?

❄️

Welke restaurants zijn aan te raden op of nabij de piste in Lech/Oberlech? We gaan volgende week zaterdag een rondje Zürs - Lech - Zürs (met eventueel een uitstapje tot in Warth) doen en zullen dan ook ergens moeten lunchen.

Prijs speelt niet echt een rol, …;)

Skiwi op 6 mrt 2015 20:20

Hotel Post in Lech. Centraal gelegen en goede referenties van bekende familie in Nederland

Wie tot tien kan tellen kan de hele wereld bellen

Hotel Ilga in Oberlech (vlak naast de Petersboden bahn) is prima. Met name de Ilga burger vindt ik een aanrader (supergrote hamburger met patat).

@David23 Ja hoor daar is ie
@Peter30 wel pleuris duur lol, volgens mij betaal je daar echt de hoofdprijs. En je moet vanaf de piste nog een aardig stukje lopen.

Ik vind eigenlijk alle restaurants waar ik geweest ben wel goed in Ski Arlberg west, oost is een ander verhaal.
Voor Warth in de buurt van Lech zou ik naar de Auenfelder Hütte gaan of de Hochalphütte, allebei 2 mooie hutten met goede kwaliteit eten. Houd er bij de Auenfelder Hütte wel rekening mee dat je een stuk moet langlaufen/skaten naar de piste als je klaar bent met eten

In Lech zou ik voor de Balmalp of voor de Kriegeralpe gaan. Denk dat Balmalp rustiger is omdat deze moeilijker te bereiken is. Beide ook lekkere kwaliteit eten.

Heel lang geleden in de zomer heb ik ook een keer bij de Rud Alpe gegeten, heb er nooit slechte verhalen over gehoord dus zal ook wel goed te eten zijn. M

In Zürs heb ik bij het Seekopfrestaurant en bovenaan de Rüfikopf gegeten. Beide wederom van goede kwaliteit maar Seekopfrestaurant kun je misschien wat massaal vinden. bovenaan de Rüfikopf is ook een best groot restaurant, maar wel wat kleiner dan het Seekopfrestaurant.
Trittalm en de Schröfli-alm zien er van de buitenkant uit als hutten, zal ook wel best te eten zijn.

In Oberlech zelf heb je ook nog een heel aantal restaurants/hotels aan de piste. Het hotel met de olympische ringen was een aanrader volgens @Flexen
Hotel/restaurant vind je skiërs links als je vanaf afdaling 34b of 34 komt

Als ik zou moeten kiezen zou ik voor de Hochalphütte gaan.

Gang is alles

Restaurant Salome boven oberlech rechts (dus niet in oberlech) even vragen veel stamgasten kennen het vlakbij sleeplift .
zelfbediening gewoon goed met terras.
Hoofdmaaltijd tussen 8.50 en 12.50 euro.
Er is ook soep 4.50 euro alles zeer redelijk en lekker.
Wij kijken er altijd naar uit!

P.S Het is een KLEIN zelfbedieningsrestaurant onderdeel van een 4 sterren hotel.

Plaats een reactie