Goede (en slechte) ski/board scholen Sankt Anton

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sankt Anton am Arlberg

Beste allemaal,

Aanstaande week gaan we voor de eerste keer naar Sankt Anton. Mijn vriendin gaat voor de tweede keer snowboarden en ik heb na jaren snowboarden het skiën weer eens te proberen. We hebben dus allebei les nodig. Ik ben benieuwd of jullie ervaring hebben met de scholen in Sankt Anton. Welke zijn aanraders en welke zouden jullie vermijden.
Alvast bedankt voor de hulp.

Eef

De scholen zijn allemaal goed.(blauw,groen,rood) Hangt sterk af van de leraar of je daar een klik mee hebt.
Ze hebben allemaal de zelfde examens gedaan.Dus of je nu door de hond of door de kat gebeten wordt het blijft allemaal één pot nat.

Sankt Anton am Arlberg dat doe je goed!
Vergeet niet naar:
Sankt Christofh,Zurs,Lech te gaan.
MooserWirt in st. Anton het beste eten op de Piste tussen de middag en Party later vanaf 15.00uur.

@Hooykaas Bedankt voor de tips is zal eens gaan kijken. Mooi om te horen dat het de les wel goed zal komen. Ik ben wel benieuwd naar het gebied. Eigenlijk hadden we geboekt in Serfaus, maar het complex waar we heen zouden gaan was niet op tijd af. Ik denk dat we ons met de komende sneeuwval wel gaan vermaken :)

Nog even een Tip:
Als je in een groep les zou willen hebben is het misschien handig om te weten dat de groepen kleiner worden van woensdag t/m vrijdag en heb je vaak een soort privé les (4 personen) voor de prijs van groepsles.

Plaats een reactie