Leuk betaalbaar restaurantje op de piste

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sankt Anton am Arlberg

Hoi,

Heeft er iemand een restaurant tip voor tussenmiddag op de berg?

Groet,

Paul

Het beste eten geloof het of niet heeft MooserWirt.
Prijs/kwaliteit altijd super
Maar je gaat ook wel eens ergens anders eten toch.
Dan is in Sankt Cristoph Thaja de beste plek gelegen boven Hospitz Alm.Beter dan Hospitz Alm voor de helft van het geld.
Vandaag daar nog een heerlijke Rostbraten gegeten met een Almdudler plus schnaps in de zon.
Beter gaat het niet worden.

Het restaurant (Bella Vita dacht ik) in het Galzig bergstation. Niet klein, wel veel keuze voor weinig geld. Uitzicht is gratis.

*keep cool and relax...*

Dan is in Sankt Cristoph Thaja de beste plek gelegen boven Hospitz Alm.Beter dan Hospitz Alm voor de helft van het geld.
Vandaag daar nog een heerlijke Rostbraten gegeten met een Almdudler plus schnaps in de zon.
Beter gaat het niet worden.

Hooykaas op 15 feb 2017 21:09

Klopt helemaal wat @Hooykaas zegt. Ik heb dit bij Thaja afgelopen week zelf mogen ondervinden.? Ook heerlijk om een relaxed biertje te doen einde dag. Voordeel van Hospiz Alm is dan weer wel dat je er gratis ‘beroemdheden bij krijgt’ en met een beetje geluk een blik in de beroemde wijnkelder.

Ook vond ik de nieuwe (2e jaar) Gampen bar/restaurant erg mooi en relaxed.

Ook de Bifang Alm (http://www.bifangalm.at/site/) langs dalafdaling Rendl-St. Anton kan ik uit eigen ervaring aanbevelen.

*bericht bewerkt door Peter30 op 16 feb 2017 10:44

Wie tot tien kan tellen kan de hele wereld bellen

@Peter
Kijk nou eens wat ik in Thaja gegeten heb.

null

Rostbraten erg lekker ?

@Peter
Kijk nou eens wat ik in Thaja gegeten heb.

null

Rostbraten erg lekker ?

Hooykaas op 20 feb 2017 18:12

Correctie @Hooykaas, Zwiebelrostbraten?

Overigens nog een opmerking over Thaja. Erg jong personeel in bediening dat iets gestrest was bij feest op zaterdagavond.

Wie tot tien kan tellen kan de hele wereld bellen

Thaja was TOP bedankt

Leuk te horen dat je daar TOP gegeten hebt voor een redelijke prijs in zo’n duur gebied. @pgmjansen
Volgend jaar weer! Ik kan niet wachten.

Plaats een reactie