Verbinding st christoph direction lech

Dit onderwerp gaat over de bestemming Ski Arlberg

Daarom zeg ik ga met de auto naar Anton en Lech. Zo ver is het niet.

Lech is wel goed prijzig…21,00 euro voor een pizza betaald afgelopen week. Hij was wel erg lekker…gelukkig.

*bericht bewerkt door Dreezzz op 07 dec 2017 00:11

Thaja Alm is @Hooykaas inderdaad een goed adres. Is ook gezellige en relaxte apres ski locatie. Ook weten ze daar 's-avonds van tijd tot tijd een leuk feestje te bouwen.
Daarnaast is er @Wunderkammer weldegelijk een wandelroute, met 2,5 km niet lang maar toch (begint bij Thaja). En is het toch prima te doen, met busstation op korte loopafstand, om naar St Anton of Lech te gaan? Dat zijn toch geen lange afstanden!
Met het gekozen hotel en locatie/gebied wens ik Henk heel veel voorpret!:)

Wie tot tien kan tellen kan de hele wereld bellen

Niks annuleren, gewoon genieten van St. Christoph. St. Anton en lech om de hoek en ook nog Stuben waar je met de skiers kunt afspreken. Een week vliegt voorbij en die mevrouw zal echt wel genieten van het buitenzijn en alles. Misschien een wellness in het hotel? En anders bij Hospiz de wijnkelder in :)
Heel veel plezier; ik ben jaloers!

Niks annuleren, gewoon genieten van St. Christoph. St. Anton en lech om de hoek en ook nog Stuben waar je met de skiers kunt afspreken. Een week vliegt voorbij en die mevrouw zal echt wel genieten van het buitenzijn en alles. Misschien een wellness in het hotel? En anders bij Hospiz de wijnkelder in :)
Heel veel plezier; ik ben jaloers!

Wat gaat je vrouw in godsnaam een week in St.Christoph doen?
Naar de sneeuw staren?

Wunderkammer op 6 dec 2017 23:26

Is dat dan niet de essentie van de wintersport?
Hetzij vanop ski’s, tijdens het wandelen, vanop een terrasje, etc. ;-)

*bericht bewerkt door Errant op 08 dec 2017 11:20

Plaats een reactie