skilessen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Bad Kleinkirchheim

Hoi wij overwegen dit jaar (na altijd naar Frankrijk te zijn geweest) naar Bad Kleinkirchheim in Oostenrijk te gaan, naar vakantiepark Kirchleitn Kleinwild. onze oudste 2 zijn redelijk gevorderde skiers (dit wordt 6e keer skien, naar Franse indeling Brons), kan iemand mij vertellen welke skischool ik daar het beste kan benaderen? dank alvast!

Lies12 Je kan alle skischolen nemen dat maakt niet uit.
Het hangt van de skileraar af ze zijn alle gediplomeerd.Je moet iemand hebben die betrokken is.
Mijn advies boek er 1 heb je een klik en denk je dat je wat van hem kan leren boek je nog een paar dagen.
Zo niet boek je een andere.Dat is het beste.Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Dank, ga ik inderdaad doen. Contact gehad met een skischool ter plekke en voldoende plek op alle niveaus volgens mij.

Je rijdt veel mooie gebieden voorbij alvorens je in BKK bent.

Ja misschien wel maar die zitten ook allemaal redelijk vol, kon bijna nergens meer boeken in Oostenrijk. hopelijk zitten wij dan in rustiger gebied. ervaringen met Bad Klein Kircheim?

Goedemorgen Lies,

Inmiddels gaan wij met het gezin al een aantal jaar naar BKK. Toevallig heb ik in de kerstvakantie voor het ersst de switch gemaakt naar Frankrijk (Val Thorens). Prima weekje gehad.

Wij zitten elk jaar op het Landal Green Park. Vlak naast de liften en de oefenpiste. De eerste drie jaar in BKK heb ik snowboardles gehad bij skischool Krainer. Een aanrader! Misschien kan ik wel niet zo veel zeggen over het ski-niveau maar een goede skischool begint mijn inziens al bij het inplannen en juiste mensen op de goede plek.

Ik kan mij vorig jaar herinneren toen ik ingehaald werd door een zeer ervaren skileraar incl. zijn klasje.

Mocht je nog vragen hebben over BKK (eetgelegenheden, apres ski, route, oid.) dan mag je me ook rechtstreeks mailen:
frans_01_06_90@hotmail.com

Veel plezier!

Ik heb goede ervaringen met skischool Krainer.
Onze dochter heeft daar veel plezier gemaakt. Skitechnisch iets minder stappen gemaakt dan jaar eerder en later voor mijn gevoel (in andere gebieden), maar dat kan ook liggen aan haar ontwikkeling op dat moment. In ieder geval had ze veel lol, minstens zo belangrijk!
Geen ervaring met andere scholen in BKK.

Fun Lovin' Skier

Plaats een reactie