Skipas voor kids 1 euro

Dit onderwerp gaat over de bestemming Bad Kleinkirchheim

Nu we weer een paar weken terug zijn van de wintersport vakantie dit jaar ben ik alweer aan het oriënteren voor januari 2019. Nu las ik dat bad kleinkirchheim dit jaar bij een week pas voor volwassene een kinderpas maar 1 euro per dag kost. Weet iemand of deze actie volgend jaar weer te verwachten is?

Ik ben er in 2010 geweest, destijds was de kinderpas ook 1 euro. Geen garantie voor volgend jaar natuurlijk…
Overigens vond ik het een prima gebied met mooie lange rode pistes, Franz Klammer abfahrt is één van de mooiste afdalingen die ik heb geskied. Mocht natuursneeuw tegenvallen, de kunstsneeuw is prima op orde.
Hoe ik er naar kijk: Voor kleine kinderen op de oefenweide goed, waarschijnlijk heb je NL talige leraren (mocht je dat belangrijk vinden) vanwege het Landal park. Voor kinderen die al goed kunnen skiën ook prima, lekker veel rood.
Maar als je kinderen hebt van zeg 7,8 jaar die het net een beetje kunnen en blauwe cruise pistes leuk vinden, vind ik het minder geschikt, daar zijn er niet veel van.

Fun Lovin' Skier

Dank je wel. Dan heb ik goede hoop voor volgend jaar… Onze oudste twee kinderen kunnen al prima skiën, doen met gemak rode pistes, en de jongste begint net volgend jaar, dus dat moet goed komen daar. NL sprekende leraren vinden we niet zo belangrijk, de oudsten hebben het prima geleerd bij Duitstalige skileraren en waren toen ook 3,4 jaar oud.

Plaats een reactie