Brandnertal AF-Weltcup (01-03-2013 t/m 03-03-2013)

Dit onderwerp gaat over de bestemming Brandnertal

Het bekende en grote alpinforum organiseert elk jaar de beruchte "Weltcup" voor de community. Afgelopen seizoen was alweer de vierde editie in Brandnertal. De opkomst van nationaliteiten was goed gemixt. Dat maakt het zo divers en ontzettend leuk om ook andere soort mensen te leren kennen.

Het weekend werd erg professioneel georganiseerd. Het onderkomen dat we hadden was dan ook op de berg direct aan de piste. Daarvoor moesten we wel een stuk met alle bagage over de piste skiën, maar het resultaat om 's morgens vroeg als allereerste over de strakke pistes naar beneden te racen mag er natuurlijk zijn.

Het complete reisverslag van het weekend in de vorm van drie video’s wil ik dan ook voor jullie hier niet onthouden. Veel kijkplezier!



Aankomend seizoen wordt alweer vijfde editie georganiseerd. Dit keer echter in Bolsterlang, maar nog steeds met een onderkomen op de berg. Uiteraard zijn ook mensen uit de Benelux die Duits spreken van harte welkom. Er hebben zich inmiddels een paar Nederlanders aangemeld en er zijn nog plaatsen vrij!

awesome!

Gang is alles

Leuk filmpje! Ik was de andere 2 al tegengekomen :)
Lijkt me heel leuk om mee te gaan!

Wanneer gaat het dit jaar door?

geweldig,heerlijk het is zo ,n heerlijk gebied ,daarom komen we er ook al 34 jaar ,meerdere weken in de winter.Volgens mij hebt ik jullie nog gezien bij het uitstappen bij de gondel in Brand , we waren verbaasd over de vele bagage. We hopen op weer een sneeuw rijke winter, zodat we heerlijk kunnen genieten van het mooie brandnertal

@Niels.: Dit seizoen vindt het evenement plaats in het weekend van 14-02-2014 t/m 16-02-2014.
@marie-louise: Ah, super! We hebben inderdaad een hoop mensen gesignaleerd die erg bewonderd ons aan keken met alle bagage die we de berg op- en afsleepten. Dat hoort er natuurlijk bij. Geweldige ervaring. ;)

Plaats een reactie