liftprijzen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Brandnertal

Volgens onze skileraar werd er weinig geklaagd over de skipasprijzen. Wij gaan volgend jaar waarschijnlijk nog een keer naar het Brandnertal. Damuls leek ons ook leuk maar het is onmogelijk om daar nu nog een goed gelegen appartement te krijgen in de Krokusvakantie 2017. Alles is volgeboekt door vaste gasten.

Het Brandnertal heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Nooite drukke liften. Klein gebied. Zelfs mijn zes jarige kan daar zelfstandig skiën. Skilessen alleen 's morgens of 's middags. Redelijke prijzen in restaurants. Accommodatie direct aan de piste (burserberg).

En misschien gaan wij dan volgend jaar ook wel een dag naar Montafon. Golm leek ons wel leuk om een dagje te gaan skiën.

null

Met zulke pistes ben je die dure liftpassen zo vergeten!

https://youtu.be/rzpIF3TlEZM

Voor de mensen met tips wat betreft de liftprijzen voor seizoen 2016-2017, bekijk met de link het filmpje

Dank je wel @chrisskiBBR. Je hebt gelijk het Brandnertal is prachtig. Ik heb vanmorgen Markus Comploj een uitgebreide e-mail gestuurd. Ik begrijp de prijsstijging maar ze kunnen ook overdrijven ;-)

Hopelijk doen ze er iets mee, ik zit er niet op te wachten weer zoveel geld te spenderen aan skipas alleen!

Ik verwacht niet dat dit wordt teug gedraaid, ik heb zelf al een keurige mail gestuurd naar Marcus Comploj.
Ik weet dat er momenteel gesleuteld wordt aan “aanbiedingen voor het komende seizoen” dit worden familieaanbiedingen, hoge verwachtingen heb ik hier niet van!
Voor de individuele skiër veranderd er dus niets! en betaal je gewoon bijna 230€
Feitelijk zou je het gebied moeten boycotten, dat is echt de enige manier om duidelijk te maken dat ze iets moeten doen aan de liftprijzen!
Kijk ook eens bij “nl.bergfex.com” en laat een reactie achter bij"commentaar" daar staan al de nodige reacties maar het kan maar duidelijk zijn …toch?
Dit kan overigens gewoon in de Nederlandse taal, je krijgt gewoon antwoord .
Groet, Jan

mmm, wij hebben dus daar jaren goedkoop kunnen skiën, bofkonten waren we. Nu wordt de prijs alleen reëler gemaakt en gelijk getrokken om niet failliet te gaan.

Maar @janvanlienden de prijsstijging is ook het zwaarste bij gezinnen. Als er alleen sprake zou zijn van een stijging van 30 euro per skipas zou je mij niet horen. Ik begrijp heel goed dat je als skigebied geen verlies moet draaien.

Het zijn juist de gezinnen die er heel erg op achteruit zijn gegaan. Ik ben blij dat ze dat inzien en daar misschien volgend jaar een oplossing voor bedenken.

Wij waren in 2015 ongeveer 600 euro kwijt aan skipassen en dit jaar 1164 als wij de skipassen aan de kassa hadden gekocht (2 volwassenen en vier kinderen). Gelukkig had ik de prijsstijging op tijd gezien. Wij hebben nog net op tijd een seizoenspas gekocht in de voorverkoop. Kosten 538 euro voor 1 volwassene en vier kinderen. En een losse skipas ter plaatse. Totaal 791 euro. Die prijsstijging vind ik acceptabel. Maar het is wel een rare constructie om een seizoenskaart te moeten kopen voor een week skien.

Als ik een interessante reactie ontvang van Markus dan laat ik het weten.

Bofkonten???, ik was in Januari in Soll (Wilder Kaizer) 280 km aaneengesloten gebied voor hetzelfde bedrag !
En dan hebben ze daar ook nog mega luxe liften, verwarmde stoeltjesliften voorzien van een beschermkap.
Begrijp dus wel…ik ben best bereid om 230€ voor een skipas te betalen, maar dan wil ik ook gebruik kunnen maken van de voordelen van een aaneengesloten skigebied!
En dan nog wat…4 jaar geleden koste die pas nog 150€ , nu 230€ voor 55 schamele km!
Wij komen al bijna 30 jaar in Brand, en zijn echt verknocht aan dat dorpje, maar met dit beleid gaan wij toch echt liever direct naar het Montafon!

Plaats een reactie