moeilijk

Dit onderwerp gaat over de bestemming Brandnertal

hallo ik las dat de dalafdalingen in brand moeilijk zijn, wie heeft hier ervaring me we hebben nl app egga op ons lijstje staan en zou dus mooi zijn om terug te kunnen skien voor gemiddelde skier vrouw van 60

. Wij waren van 15 tot 22 dec in app Egga, en is ons super goed bevallen.We komen er zeker weer terug.
De afdalingen in Brand zijn heerlijk en goed te doen, ook de afdalingen naar het app is (in plaats van met de gondel naar beneden) stukje blauw nr 1, dan stukje rood nr 4. Het enige wat een beetje lastig is, de nr 11, maar dan het laaste stukje. Ik ben een vrouw van ook richting 60, en gem skier, en heb alle afdalingen zonder problemen kunnen doen. Mocht je meer info willen hebben dan lees ik het wel, of doe een pm. Veel plezier, in het mooie brandnertal

heel hartelijk dank we gaan daar zeker naar toe met gezin kinderen en ook kleinkind van 4 ik denk dat die beter dan in het dorp kan gaan skien dan kunnen we er ook eens gaan kijken denk je niet?

ik weet niet welk app je hebt geboekt. Wij hadden met z’'n tweeen app 1 of 2, dit app kan men boeken voor 6 personen.Wij zouden er niet willen zitten met 4 of 6 . Woonkamertje met bedbank voor 2 personen, slaapkamer met 2 eenpersoonsbedden en stapelbed, het kan. Maar niet ideaal, de 2 inde woonkamer moeten altijs door de slaapkamer naar de badkamer.Maar er zijn ook grotere app met toilet/badkamer in de gang.
beneden in het dorp is echt beginnersklasje, op loop afstand van egga. Ook kun je aan de overkant bij Heuboda goed eten voor een goede prijs. kan het echt aanbevelen, misschien even reserveren want het is er nogal druk rond zes uur.

Plaats een reactie