skidepot dorfbahn Brand

Dit onderwerp gaat over de bestemming Brandnertal

Even wat vraagjes waar ik op internet en dit forum geen antwoord op heb kunnen vinden.

In februari gaan wij met 4 kinderen naar Brand, zijn er onderaan de Dorfbahn skilockers? Ik hoop het wel want om nou elke dag met 6 ski-uitrustingen naar de gondel te lopen lijkt me niet zo ideaal :( En anders toch nog maar even vlug naar de sportschool om m’n armspieren te trainen :)
Verder nog een vraag of er bovenaan de gondel ook een speeltuintje oid is voor de kinderen zodat we ons daar ook 's middags kunnen vermaken met de kleintjes terwijl de grotere kinderen skiën.
En zijn de stoeltjesliften in het Brandnertal ook aangepast/extra beveiligd voor jonge kinderen?

wie o wie helpt me aan de antwoorden…

Bij de dorfbahn is vast en zeker een depot voor schoenen en ski’'s. Wij zaten in app Egga en hadden in het huis een depot, dus ik heb er niet zo op gelet.
Maar het is er zeker. Misschien niet direct bij de dorfbahn, anders er naast bij de skiwinkel. Maar je hoeft niet te slepen.

Bedankt Marie-Louise voor de info tot zover!
Iemand met nog wat meer info op de rest van mijn vragen???

sorry, was de rest vergeten, Je kunt met de kinderen in de gondel naar boven,( daar is verder niets) en vandaar kun je met een zespersoonsstoeltjeslift, maar om dan bij een restaurant te komen moet je wel een stukje skien . Eeen speeltuintje is er niet. Ik realiseer me nu eigenlijk pas, dat het niet mogelijk is om met kleintjes die niet kunnen skien, boven bij een van de restaurants kunt komen.
Beneden in het dorp is er wel gelegenheid, en een leuke ""piste"" voor de kleintjes aangelegd.

@marie-louise

Hallo,

Zijn er onderaan de Einhornbahn 1 in Bürserberg ook skilockers?

Bedankt voor de moeite

hallo Gast 194.
Boven op de piste daar waaje begint te skien wel, bij Renee kun je voor b.v 6 nachten voor12 euro pp je ski’‘s en schoenen neer zetten. En heb je s’‘morgens lekker warme schoenen.Dus geen gesleep met je spullen.
Als je beneden in het dorp zit kun je met de stoeltjes lift naar boven, of je kunt met de auto naar boven rijden.Gaan jullie nu naar Burserberg, of wordt het Brand.Ik ben er van overtuigd dat kleinere kinderen beter op z’'n plaats zijn in Burserberg. Het is wat kleinschaliger en gemoedelijker voor de kinderen. Als je zelf skiet, en hun zitten b.v in een klasje, dan zien ze je regelmatig langs komen.

ook de prijs voor de passen zijn voor kinderen 6 dagen jaar 2007 gratis
2005 2006 bamini 24 euro hoogseizoen
junior tot 1994 ( ik geloof) 133 euro hoogseizoen
maar voor alle informatie/prijzen kun je kijken op http://www.brandnertal.at

We zitten in chalet Matin.
Hartstikke bedankt voor de reactie!

dat is een klein stukje lopen van de stoeltjeslift naar boven, aangezien je niet hoeft te slepen met ski’'s en schoenen is dat goed te doen.
Misschien nog overbodig te melden, maar als je met de auto naar boven wilt heb je 9 van de 10 keer wel sneeuwkettingen nodig,( staat aangegeven als het verplicht is met een bord) soms al beneden om naar Burserberg te komen.

wanneer gaan jullie?

Plaats een reactie