Chalet 8-10 personen gezocht 2020

Dit onderwerp gaat over de bestemming Breuil - Cervinia

Hallo iedereen

Voor het seizoen 2019-20, zoeken wij een chalet voor 8-10 personen.
Heb hier en daar al wat gezocht , maar ik vind niet echt iets naar zin.
Meestal boek ik via sunweb of chalet, heb al via andere platformen gezocht, maar ik vind maar weinig opties.
Iemand toevallig al een mooie woonst tegengekomen of een website waar ik veel chalets of appartementen vind.

Thnx

Heb je ook Valtournenche overwogen? Verder gaat er een goede busdienst (ieder uur een bus door het dal). Je zou dus ook nog verder terug kunnen kijken in het dal. Je bent dan alleen wel meer afhankelijk van de auto of bus.

Zover ik me kan herinneren heeft Cervinia zelf veel hotels.

Afgelopen winter met 50 pers in 5 apps gezeten in mayrhofen via sunweb. Ik zou ze n mail sturen. Let ook op: een 10 pers app is vaak maar 8 fatsoenlijke slaapplekken. Als je met met 5 stellen gaat kan t discussie worden wie er op de slaapbank in de woonkamer mag. Suc6

@Skizoeker wat heeft Mayrhofen via Sunweb in godsnaam te maken met een appartement zoeken voor 8-10 personen in Cervinia? Het aanbod van Sunweb is in Mayrhofen natuurlijk vele malen groter…

Mr. Slow

@Quick

Moeilijke dag gehad?
Te lang wit poeder gemist?

Skizoeker zegt alleen dat via Sunweb misschien mogelijkheden zijn en dat dat voor hen in Mayrhofen is gelukt.

Born to run. B.S.

Als ik hier kijk staan er heel wat hoor, weet alleen niet welke datum jullie willen.
https://www.homeaway.nl/search/keywords:Cervinia%2C%20Valle%…

Zie nu dat ze in de dorpen er naast liggen.

*bericht bewerkt door Elly3 op 08 mrt 2019 21:04

Dienten Die Alte schule

@dan58 rustig aan opa. TS geeft aan al via Sunweb gezocht te hebben. Het lijkt me sterk dat door te e-mailen ze opeens wel geschikte accommodatie kunnen aanbieden. Sunweb zit nou eenmaal minder in gebieden in Italië en Zwitserland, en biedt voornamelijk veel aan in de grote Franse gebieden en populaire Oostenrijkse gebieden als het Zillertal. Vandaar mijn vraag.

Mr. Slow

@Quick

ik kies mijn kleinkinderen wel zelf, puppie.😉

QUOTE : “Vandaar mijn vraag” cfr" in godsnaam" What has God to do with this?

Born to run. B.S.

@Quick

Moeilijke dag gehad?
Te lang wit poeder gemist?

Skizoeker zegt alleen dat via Sunweb misschien mogelijkheden zijn en dat dat voor hen in Mayrhofen is gelukt.

dan58 op 8 mrt 2019 20:24

Ik heb eerlijk gezegd de plaatsnaam gemist. De andere opmerking mbt de indeling is wel iets om de gaten te houden.

Plaats een reactie