stel je voor!

Dit onderwerp gaat over de bestemming Chamonix Mont Blanc

hallo

stel je nu eens voor dat je de lotto wint fzoo
waar zouden jullie een chaletje kopen ?
Ikzelf denk in buurt van chamonix

Ik zou een vette camper kopen of een dikke 4x4. Anders ben je zo aan 1 plaats gebonden.

When life gets too complicated.... SKI

ik denk in solden
heerlijk in de zomer en in de winter

Zwitserland of Frankrijk in ieder geval. Waar weet ik niet precies…

Ik zou een vette camper kopen of een dikke 4x4. Anders ben je zo aan 1 plaats gebonden.

Alex op 29 dec. 2012 17:18

+1

ik denk in solden
heerlijk in de zomer en in de winter

maurice op 29 dec. 2012 17:21

+1. Daarom zit ik dus in Solden, 8 maanden op de ski´s (én apres ski) en 4 maanden MTB en hiken.

Skiën. What else.

Ik zou gewoon per seizoen ergens een chalet huren. Ben je iedere keer op een andere plaats!
Heb het idee van mijn vader!

Go with the snow!

He, Solden in de zomer? Er zijn echt wel veel betere plaatsen in de Alpen in de zomer. De oppervlakte die het skigebied betrekt is kapot gemaakt en aan camouflage voor het zomertoerisme wordt niet veel gedaan. Alleen aan de andere kant van Solden kan je mooi wandelen.

Dromen zijn bedrog, leef in de werkelijkheid :-).

Volgzaam type (off-piste mits berggids).

Dromen en/of fantaseren is heerlijk en niks mis mee. Ik koop een chalet in Val di Fassa, Italie.

s.boersma

Al 2x de postcodeloterij gewonnen!!
Wat hebben we er mee gedaan?

De gewonnen bak ijs oplepelen

Nergens, gebonden zijn aan een vaste plek … Niks voor ons …

Rob

Ergens in Oostenrijk of Zwitserland.

Als ik echt veel geld met de loterij zou winnen, zou ik wel eens een skigebied willen kopen. Niet zo een bekend skigebied maar iets onbekend met oude liftinfrastructuur rond de 10-20km. Dat kost misschien een half miljoen euro, natuurlijk liggen de grote risico’s in het rendabel houden van dat skigebied, maar het is toch een droom :)

Natuurlijk ook een ruime chalet ergens in het dal in Wallis bijvoorbeeld Sierre. Zo kan je in alle skigebieden van Wallis gaan skiën en nog verder ook wel, keus genoeg lijkt me :)

chalet kopen dat staat zeker op de lijst. Waar? geen idee in ieder geval net buiten een dorp lekker rustig en centraal gelegen meerdere gebieden bereikbaar. En die 4x4 om er snel en comfortabel te komen ;)

Seriously snow addicted family!

@Mathijs: Zeker weten dat een skigebied kopen een heel stuk duurder is dan een half miljoen euro. Voor dat geld heb je in de meeste wintersportgebieden geen chalet hoor! ;)

Ik zou zelf een chalet kopen in Grindelwald of elders in Duits-Zwitserland.

Mr. Slow

Ik zou helemaal niks kopen. Met dat geld kan ik met gemak in de meest luxe hotels verblijven en lekker ongebonden de skigebieden afreizen:)

DON'T BLINK BECAUSE HISTORY IS WRITTEN IN AN INSTANT

Ik zou helemaal niks kopen. Met dat geld kan ik met gemak in de meest luxe hotels verblijven en lekker ongebonden de skigebieden afreizen:)

Arends op 30 dec. 2012 17:03

Inderdaad!

@Mathijs: Zeker weten dat een skigebied kopen een heel stuk duurder is dan een half miljoen euro. Voor dat geld heb je in de meeste wintersportgebieden geen chalet hoor! ;)
Ik zou zelf een chalet kopen in Grindelwald of elders in Duits-Zwitserland.

Quick op 30 dec. 2012 16:41

Ik heb het wel over een klein skigebied, echt klein (10-20km) met oude liften, zeker geen koppelbare liften en vooral sleepliften. Laatst was het skigebied Winterhorn bij Hospental in Zwitserland failliet gegaan, prijs voor een overnemer: ca 350 000 zwitsers (dus nog iets minder in euro). Wat kreeg je daarvoor: een stokoude tweepersoonsstoeltjeslift en daarboven nog een sleeplift en nog een bergrestaurant met toch een hoogsteverschil van bijna 1000 meter. Logisch dat niemand het heeft opgekocht want er was geen toekomstperspectief (met de toekomstplannen van het nabijgelegen Andermatt).

@Mathijs, dan is het niet moeilijk dat het zo goedkoop is…

Go with the snow!

Ik zou huren in de mooiste gebieden , elke week een andere plaats.
Natuurlijk ook mezelf een nieuw Board cadeau doen.
En een Lamborghini met skibox kopen :)

Ik zou huren in de mooiste gebieden , elke week een andere plaats.
Natuurlijk ook mezelf een nieuw Board cadeau doen.
En een Lamborghini met skibox kopen :)

Rene op 31 dec. 2012 17:19

John Olsson een mailtje sturen ;)

Stoppen met mijn huidige werk en gaan werken voor een reisbureau, voor de rest verder leven zoals ik nu bezig ben.

RoCo

Ik zou een vette camper kopen of een dikke 4x4. Anders ben je zo aan 1 plaats gebonden.

Alex op 29 dec. 2012 17:18

+1

SPAM op 29 dec. 2012 17:45

+2

Ik zou huren in de mooiste gebieden , elke week een andere plaats.
Natuurlijk ook mezelf een nieuw Board cadeau doen.
En een Lamborghini met skibox kopen :)

Rene op 31 dec. 2012 17:19

haha bestaat da???

Gisteren 10 Euro op de nieuwjaars-staatsloterij gewonnen. Zijn toch mooi 2 koppeltjes (1 halveliter en 1 obslertje) Lets Go.

niet roetsjen maar skieen

Een chalet in solden en een huis op kauai hawaii.

We hebben afgelopen week allemaal mogen dromen van een grote som geld… Is er toevallig iemand die deze dromen waar kan maken na de trekking van gisteravond?;)

DON'T BLINK BECAUSE HISTORY IS WRITTEN IN AN INSTANT

weet niet hoe ver je komt met 12,50 euro?

weet niet hoe ver je komt met 12,50 euro?

Mario op 1 jan. 2013 12:57

:één uurtje après-ski

niet roetsjen maar skieen

Ik zou inderdaad ook niks kopen, gewoon lekker rondtrekken van hotel naar hotel en zo nu en dan tussendoor eens een luxe appartement.

@Quinten: ken je John Olsson dan niet?

null

Plaats een reactie