Les Deux Alpes

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les 2 Alpes

Hoppa, eindelijk geboekt voor januari. Iemand nog leuke tips voor Les Deux Alpes? Wat moet je daar gedaan hebben (en wat absoluut niet?).

Iemand nog ervaringen met hotel Le Sherpa?

Ik hoor het graag.

Niet te enthousiast allemaal…

Le Sherpa is naar mijn beleving super. Zeer klantvriendelijk, goede prijs kwaliteits verhouding en wordt gerunt door een stel aardige Nederlanders.

Wat moet je gedaan hebben en wat niet? Geen idee, licht er een beetje aan wat voor een wintersporter je bent denk ik.

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

La Sherpa is inderdaad top. Leuke nederlandse eigenaren en goed eten! Ontbijt is top en 's avonds 3 gangen menu met 2 keuzes, die je 's ochtends kan doorgeven. Ligging is ook centraal en vlakbij de eitjes skilift.

Wat je er verder zeker moet doen? Tsjah de gletsjer op natuurlijk. Funpark is leuk voor degene wie het kan. En je hebt er een van de beroemdste off piste afdalingen bij La Grave, waar L2A vooral ook om bekend staat. Als je een dag ff een ander gebied wilt, kan je ook naar Alpe d’huez. Is ongeveer 45 minuutjes en ik kan me zelfs herinneren dat je met je pas hier gratis 1 dag naar toe kan.
Verder is het een leuk skigebied!

Plaats een reactie