Wandelpas

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les 2 Alpes

Mijn vrouw is op dit moment zwanger en wij gaan volgende week naar Les Deux Alpes.

Is het ook mogelijk een wandelpas te kopen dat zij wel met de gondel naar boven kan??

Ik hoor het graag van jullie.

Groet Rob

Volgens mij voor 12 euro zoals ik het hier zie.

http://www.les2alpes.com/day-ski-pass-2-alps.html

Dankjewel Ralph. Deze site had ik nog niet bekeken.

Groet Rob

Je kunt geloof ik een 25 rittenkaart kopen, ik weet alleen niet of deze meerdere dagen geldig is.

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Achterin Les2Alpes kun je met de gondel naar beneden naar het dal. Ook nog wel leuke wndelmogelijkheden

Ik zei al tegen mijn vrouw. Anders moeten we gewoon daar kijken.
Bedankt voor jullie hulp.

Groet Rob

Ik zei al tegen mijn vrouw. Anders moeten we gewoon daar kijken.
Bedankt voor jullie hulp.

Groet Rob

Wie oh wie weet of er nog genoeg sneeuw ligt in April? Ik had voor Oostenrijk geboekt afgelopen week, maar door acute rugklachten geannuleerd. Nu op internet zitten kijken waar er in april nog wel sneeuw ligt, kom ik uit in Frankrijk, maar ben hier nog nooit op wintersport geweest, ga al 18 jaar naar Oostenrijk toe.

Hallo,

Les2Alpes is een sneeuwzekere bestemming met pasen : wij gaan al jaren naar Les2Alpes in die periode en inderdaad, als de paasvakantie laat valt (april…), dan is Les2Alpes nog een goede bestemming om sneeuw te hebben want op de gletsjer ligt er altijd sneeuw… Heel uitgebreid skigebied met verschilllende types sikpiste. Ook voor de snowboarder is er een snowboardpark.
Voor de niet-skier is Les2Alpes een leuke bestemming : verwarmd openlucht zwembad, schaatsbaan, bezoek aan de ijssculpturen boven, ritje met de pistenbullie op 3200 meter,…

Plaats een reactie