Vakantie Italie?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val di Fassa

Hee hallo skifanaten!

Vroeg me af of er mensen zijn hier die volgende week vrijdag vertrekken naar de Dolomieten in Italie! Vrijdag vertrekken we zelf richting Campitello!

Volgende week zondag naar Kronplatz!
Hoop op nog een beetje meer sneeuw en in die week vooral zon :-)

wij zitten sinds gisteren in La Villa - Alta Badia - Sella Ronda. De Sella Ronda was vandaag gesloten omwille van de sterke wind. Wel veel zon. Wat sneeuw kunnen ze hier best gebruiken. Over het algeemn lijkt het goed maar er zijn plekken op de skipistes waar het gras er al doorkomt . . en dat voor midden janurai !

Volgende week zaterdag naar Pozza Di Fassa.
Word de eerste keer Italie, ben dus erg benieuwd.

Het is inderdaad niet echt eerlijk verdeeld Noord en Zuid van de Alpen.
Ga zelf voldende week vrijdag voor de skisafari Dolemieten, zou leuk zijn als er nog een beetje gaat vallen volgende week.

Helaas al sinds afgelopen zaterdag terug van Corvara. Perfecte week gehad. Wel kwam om sommmige plaatsen het groen door, maar goed kunnen skiën. Beter dan de vele sneeuw, zoals in het westen van Oostenrijk, Mooie omgeving en volgend jaar gaan we terug.

Harrie

Zondag rijden we door naar Breuil-Cervinia; ben benieuwd!

Mooi skigebied breuil cervinia. Boven op monte rosa zie je de grens zwitserland italie. Ga ook een keer skien in zermatt. In breuil cervinia is een leuk koffie/thee stube in de winkelstraat.

Mooi skigebied breuil cervinia. Boven op monte rosa zie je de grens zwitserland italie. Ga ook een keer skien in zermatt. In breuil cervinia is een leuk koffie/thee stube in de winkelstraat.

Hee hallo skifanaten! Vroeg me af of er mensen zijn hier die volgende week vrijdag vertrekken naar de Dolomieten in Italie! Vrijdag vertrekken we zelf richting Campitello!

Herman op 13 jan. 2012 15:34

Ben zeer benieuwd naar je ervaringen. Wij zitten er over vier weken! Veel plezier.

Topic is van vorig jaar…

Topic is van vorig jaar…

Gast931 op 19 jan. 2013 16:16

Verdorie, ik zie het.

Plaats een reactie