overnachten Ried-brig. Skien Riederalp?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Aletsch Arena

Wij overnachten dit jaar in Ried-brig en gaan voor het eerst naar Rieder en Bettmeralp. Kent iemand huize de groe in Ried-brig? we gaan met 10 (6volw. en 4 kinderen)personen. Waar kunnen we het beste heen rijden om de gondel naar boven te nemen.Hoe lang duurt de reis naar de gondel vanaf Ried-brig. En wat kost een parkeer kaart voor een dag/week.
Verder is alle informatie welkom.

bedankt voor de moeite,

vriendelijke groeten René

Wij zijn vorig jaar in Belalp wezen skieen, leuk gebied! Je parkeert je auto in Blatten en neemt daar de gondel naar Belalp, kjk voor verder info op de site http://www.belalp.ch
Mvrgr,
Marieke

Hoe was Huize de Groe?? Graag informatie, zodat wij kunnen beslissen of we er naar toe willen gaan…

Ik ben weer opzoek naar mogelijk nieuwe informatie voor wintersport gebied Aletsch Arena, het gebied verlaten wij niet meer, zelfs in een andere periode komen we er heel graag. ( gezin 3 kinderen, en soms ouders mee)
Ook gaan we steeds naar Walliserchalet.nl
Een gezellig groot en goed verzorgd huis, geen gezeur van zelf spullen mee moeten nemen, auto " voor de deur" een echt prive huis, ons ontbrak niets.
Aan het eind confronteren ze je niet met kosten wat we eerder altijd meemaakte.
Er zijn ook vele oude huizen te huur, maar daar voelen wij ons niet thuis.
In 2013 huurde wij de Kerstweek, de week ervoor hebben wij met een korting ook geboekt en zijn mijn ouders er eerder heen gegaan, die een heel mooie extra week hebben gehad.
Wij koken zelf is het huis, maar nemen ook wel een paar thuis gemaakte kant en klaar maaltijden mee ( tip van de eigenaar) en /of rij eind van de middag een keer naar Brig o.a bij de Coöp. zijn er heel veel versproducten met 50% korting te koop. Wij gaan vrijdag middag altijd rijden met overnachting en dan is dit de gouden tip! dat is echt besparen, neem dus de koelbox mee en zet hem buiten, ( let wel op de temperatuur)
Ik zat op alle links te lezen, dit onderdeel zou op div. geplaatst kunnen worden.
Dat doe ik maar niet, wij willen toch wel heel graag hier weer heen, wij wisselen wel van vakantieperiode.
Nog een paar jaar en dan kunnen we buiten de vakantie om, ja en dan neem je 2 weken.
Daar kijken we naar uit.
Mensen, Aletsch gebied is geweldig.
Geniet net als wij doen.

Fam. Rofel

Bedankt voor je bijdrage.

Riekt naar spam…

Plaats een reactie