Chalet kopen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Grächen

Wie kan mij een site aangeven, of naam makelaar kantoor waar ik terecht kan voor het kopen van een chalet in Grachen? En wie heeft ervaring met het aankopen van een Chalet / appartement in Grachen, tips?

Voor de beste chalets kunt u naar deze website: http://www.lacet-niederrhein.nl Op deze website kunt u chalets aanschaffen. Winkel is gevestigd in Duitsland nabij de Nederlandse grens. Voor meer informatie kunt u altijd contact opnemen. Gr. Mw. Smeets.

Hilarisch!

haha… altijd leuk dat &^%!-spam

''Powder to the people''

boewaaahahaha om je een breuk te lachen!

@Sander, ik denk niet dat je veel repliek kunt verwachten, ervaring met EN een chalet kopen EN dan ook nog in Grachen is wel erg specifiek. Misschien moet je zoeken naar mensen die een chalet in Zwitserland hebben gekocht? Daar zijn er ook vast geen tientallen van op deze site…

Of ben ik nu heel onnozel en zit Sander in het tuinhuisjescomplot?

to snow or not to snow?

@Lena, voor de rest alles goed met je? In ieder geval bedankt voor je opmerking. Daar hebben we tenminste wat aan.

Valt me nog mee dat als je de site aanklikt en je bij contact kijkt je de geen contact op kan nemen met "ene Sander Haarman"

Goeie sluikreclame dat dan weer wel hahahaha

Je kunt het beste met lokale makelaars werken i.p.v. bijv. een nederlandse tussenpersoon.

Zo zit je dichter op het aanbod en vaak betrouwbaarder en lagere prijzen en "commissies" te betalen.

Ik krijg regelamtig van Oostenrijkse makelaar mailtjes met aanbod wat beste bij mijn wensen past. Als je uiteindelijk een interessant object gevonden hebt kun je altijd nog iemand inschakelen voor hulp met regelgeving etc.

Plaats een reactie