Andere activiteiten dan skiën in Morillon 1100?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Morillon 1100

We gaan half februari met het gezin skiën in Morillon 1100, maar helaas heb ik een fout gemaakt, waardoor ik te laat was met het reserveren van skiles voor mijn jongste van 5. We zullen wel wat gaan oefenen in het oefengebied, maar ik denk niet dat ik hem daar dagenlang mee bezig ga houden (ik kan best skien, maar het uitleggen aan een ander is een ander verhaal).

Ik ben nu dus op zoek naar andere activiteiten, want van dagen in een mini Franse studio zitten wordt niemand vrolijk. Nu zie ik het wat somber in qua alternatieve activiteiten in een Frans skidorp maar wie weet, heeft iemand die de omgeving kent, goede ideeën. We hebben ook een auto ter beschikking.

Zoals het er nu naar uitziet denk ik dat vriend en de rest van het gezin een skiweekpas aanschaffen en dat ik 1 of 2 middagen een halve dag ga skiën met de kinderen en de rest wat dingen ga doen met onze jongste.

Dagje naar Samoen is erg leuk 👍🏼

Disturbing the peace since 1975

Rodelen?

Wintersport, het beste wat er is.

Als je er bent, kan je het nog eens vragen in de skischolen. Wie weet is er een annulering, extra leerkracht, … . Ook in de bars, winkels, … blijven navragen. Oppas voor kinderen is er ook met of zonder skiën.

Site van het skigebied al gelezen?

@Maritte heb je al geïnformeerd bij ESI zigzag ski school? Zitten in samoens, maar geven soms ook les in morillon. Misschien hebben zij nog plek. Van de keer dat wij in morillon zaten alleen de herinnering van een slee helling midden in het dorp, maar daar vermaak je je ook geen week mee.

*bericht bewerkt door jaapm op 04 feb 2019 19:30

Don`t eat yellow snow

Plaats een reactie