Ski locker Flaine Forum

Dit onderwerp gaat over de bestemming Flaine

Goedemiddag,
Wij vertrekken binnenkort voor onze wintersport naar Flaine met 3 kleine kinderen. Het dragen van de ski’s van het appartement naar de plaats van lessen, oa babyweide. Zijn er ergens bij Flaine Forum ski lockers te huur? Zodat we niet straks en onze eigens ski’s en die van de kinderen moeten dragen? We hebben net handen te kort. Hopelijk heeft er iemand van ons een goede tip.
Alvast bedankt.

Geen tip. Maar vraag bij de skischool of stuur toerist info een mailtje met deze vraag.

*bericht bewerkt door miepmiep op 16 feb 2019 13:46

Bij Flaine struikel je letterlijk de piste op als je je appartement uit komt. Dan lijkt me een locker ietwat overbodig? Eerst even de kids afzetten bij de kinderweide en dan je eigen skis pakken en meteen gaan.

Tiny-M dat klopt alleen skischool allerkleinsten is "beneden" en de oudste op een andere plek. Al met al kost het ons aardig wat tijd…en zoveel tijd krijgen we van de kinderen niet om samen te skien haha. We willen dus het maximale eruit halen. Als het niet is dan is het niet zo…maar daarom vroeg ik het me dus af, het zou gewoon erg fijn zijn.

*bericht bewerkt door Starbucksje80 op 16 feb 2019 15:11

Voor zover ik weet is er geen aparte ski locker plek in flaine, ik weet niet helemaal zeker, maar er zijn volgens mij twee punten waar verzameld wordt voor lessen in flaine. En dat is onderaan bij de grandes van lift en de oefenweide onderin bij flaine forum. Er gaat tussen deze punten gelukkig een sta lift tussen deze punten.

Maar een tip wat betreft het sjouwen van materiaal, koop een skirugzak waar je materiaal aan kan hangen, voor zo’n 30€ heb je er al een bij de decathlon.

Dacht dat er skilocker zit naast de lift kassa aan de grand vans lift

Plaats een reactie