Trouwen op Hoge Hoogte - 24-04-2015

Dit onderwerp gaat over de bestemming Obergurgl

Nou toch maar een reisverslagje van mijn skivakantie/trouwerij in Obergurgl.

Meer dan een jaar zijn wij aan het plannen geweest om te gaan trouwen op de Hohe Mut.

En het is gelukt… op 24-04-2015 heb ik mijn huidige vrouw het jawoord gegeven! En wat een waanzinnige dag was het!

De ceremonie was om 13:30 uur. Maar toen ik s’ochtends het gordijn open deed voor deze prachtige dag zag ik dat de lucht strak blauw was en er een vers laagjes sneeuw lag!!

Dus… Je bent een wintersporter … of niet … Maar deze jongen heeft toch echt eerst de lange latten onder gebonden Om anderhalf uur te gaan skiën!!

Drie vrienden besloten mee te gaan waarop de fotograaf zei; Dan ben ik er ook bij!!!

Prachtig geskied en heerlijke foto’s gemaakt.

Vervolgens natuurlijk snel in het hotel omgekleed, gezorgd dat alle gasten de skibus naar de Hohe Mutbahn inzaten en gewacht op mijn prachtige vrouw.

Vervolgens foto’s rond het hotel gemaakt en de skibus ingestapt naar de Hohe Mut bahn waar een ware Bruidsgondel op ons wachtte.

Eenmaal boven aangekomen was het zulk mooi weer en windstil dat de kap van de wintertuin open stond. Heerlijk was het om op 2670m hoogte het Jawoord aan elkaar te geven.

Na de toost en de taart allemaal met de laatste lift naar beneden.

Daar het diner en het feest dat tot in de laatste uurtjes duurde.

Trouwen in Obergurgl… echt een aanrader!

Mochten jullie het beeldmateriaal willen zien;

http://www.vankaartjestotkiekjes.nl/wordpress/oostenrijk-tro…

Want het lukt me niet om de foto’s hier tussen te zetten.

*bericht bewerkt door moderator (JessicaKroef) op 07 jan 2021 14:13

Ik had gehoopt op foto’s van iemand die gaat skiën in haar trouwjurk. Gemiste kans! :P

Ziet er geweldig uit !!! Van harte gefeliciteerd

Fantastisch! Erg mooi! Wat een geluk met het weer ook. Gefeliciteerd en veel geluk samen:)

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

Gaaf om daar de trouwerij te doen, prachtig georganiseerd. Geniet en veel geluk samen.

Wel super om de dag te beginnen met nog een paar afdalingen!

@Farid
Ik zag op een van de foto’s dat je huidige vrouw Charlotte Opdam heet. Is dat correct ? Want mijn vrouw heet ook Opdam. Het zo toch niet zo zijn zijn dat we in de verte familie zijn geworden.

May the ski force be with you !!

Pics or it didn’t happen :-)

When life gets too complicated.... SKI

Nou, dat ziet er goed uit! Een prachtige locatie om te trouwen!

Wat een geweldig idee en zo te zien een perfecte uitvoering! Ik ben gelukkig getrouwd maar als ik het ooit voor een tweede keer moet doen dan weet ik het wel hahahaha :)

Aequilater Nubila

Gefeliciteerd! Ziet er gaaf uit :D

#proudtobepartofleswintersporters

Heel toffe locatie zeg! Gefeliciteerd aan jullie beide!

Als je dan toch “mag” trouwen, dan op zo’n superlocatie.
Beide van harte gefeliciteerd.

Pics or it didn’t happen :-)

Alex op 28 mei 2015 20:15

Vandaar de link in het bericht…

[quote]@Farid
Ik zag op een van de foto’s dat je huidige vrouw Charlotte Opdam heet. Is dat correct ? Want mijn vrouw heet ook Opdam. Het zo toch niet zo zijn zijn dat we in de verte familie zijn geworden.

Dan is het waarschijnlijk familie. Die naam komt idd veel voor in de bollenstreek en de Veen.

May the ski force be with you !!

Pics or it didn’t happen :-)

Alex op 28 mei 2015 20:15

Vandaar de link in het bericht…

Farid op 29 mei 2015 07:45

Oepsie, missed that :-) Nog gefeliciteerd btw.

When life gets too complicated.... SKI

Prachtig! Mooi als je een droom kunt waarmaken!!
Gefeliciteerd!

Aftellen maar!

prachtig idee! gefeliciteerd!

Certified ski-boy, glijbewijs

Arestoteles zei het al.
De bruiloft was prachtig, maar het bruidspaar was nog veel mooier!
Heel veel geluk toegewenst!

Schitterend! Proficiat.

Wie tot tien kan tellen kan de hele wereld bellen

GE-WEL-DIG!!!

En dan met name het ochtendritueel van de meeste mensen (lees stress) die gaan trouwen is radicaal omgooien en lekker een rondje doen op de lange latten…;-)

LA NORMA😍☃️

Schitterend! Mooier kan het niet worden, en zo een knappe foto’s, jullie hebben echt iets unieks en onvergetelijk gedaan! Ik wens jullie nog vele gelukkige jaren met veel skivakantie’s :-)

GE-WEL-DIG!!!

En dan met name het ochtendritueel van de meeste mensen (lees stress) die gaan trouwen is radicaal omgooien en lekker een rondje doen op de lange latten…;-)

Piefke op 29 mei 2015 21:23

Haha ja… maar dit was mijn manier om de stress te ontlopen hoor… en niet iedereen was het ermee eens… :-)

GE-WEL-DIG!!!

En dan met name het ochtendritueel van de meeste mensen (lees stress) die gaan trouwen is radicaal omgooien en lekker een rondje doen op de lange latten…;-)

Piefke op 29 mei 2015 21:23

Haha ja… maar dit was mijn manier om de stress te ontlopen hoor… en niet iedereen was het ermee eens… :-)

Farid op 30 mei 2015 09:40

Dat wil ik geloven dat niet iedereen het daarmee eens was :-)

@Farid,

Whahahaha…
Dus eigenlijk begon jullie huwelijk zoals ieder ander:-)

LA NORMA😍☃️

Btw die gondel was ook een succes denk ik?
Misschien een ideetje voor de lifteigenaren: themagondels;-)

LA NORMA😍☃️

Gaaf hoor! Gefeliciteerd!

Click. Click. Peace

@Farid,

Whahahaha…
Dus eigenlijk begon jullie huwelijk zoals ieder ander:-)

Piefke op 30 mei 2015 13:24

Haha… nee hoor mijn vrouw weet precies hoe ik ben!! Dus voor haar was het geen verassing…

De aanwezigen vonden het wel een beetje raar… .vooral de “niet-skiërs” …
Maar ja… kun je ze niet kwalijk nemen… die hebben geen idee waar ze het over hebben!!! :-)

Prachtig! Wat een droomlocatie zeg…

Ik snap best dat je even buiten bent gaan spelen met dat verse laagje sneeuw 's morgens… :D

Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk… ;)

Wow! Erg gaaf om op zo’n locatie te trouwen! Veel geluk toegewenst samen!

Plaats een reactie