Ski depot bij de lift

Dit onderwerp gaat over de bestemming Obergurgl

Heb gezocht of er in Obergurgl een ski depot is bij het dalstation van een van de liften. Zie wel dat er bij de verhuur ook ski depot is, maar liggen deze pal naast de lift en mag je daar ook stallen als je niets huurt? We zitten redelijk dicht bij de lift dus geen probleem om even te sjouwen, maar gemak dient de mens :)

Volgens mij geen openbare depot, maar inderdaad alleen van de verhuur. Je hebt eigen spullen neem ik aan? Waar zit je (met welke lift ga je het gebied in?). Ik ken vooral bij de hohe mut bahn, de kant van de festkogel ken ik alleen op de berg (het dalstation alleen van de skishow).

–edit-- ff gezocht, maar je kan volgens mij ook gewoon een depot huren bij Scheiber (en die zit echt naast de liften, in ieder geval bij de Hohe Mut Bahn. Zie ook https://www.scheibersport.com/skiverleih-preise-obergurgl…

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Waar in Obergurgl zit je? Zo’n beetje alles zit daar aan de piste…
In ieder geval zit er verbonden aan hotel Crystal een enorme verhuur en skidepot direct onder aan de lift

Ook even edit: inderdaad, bij Scheiber kun je een depot huren. Zit onder aan de festkogel en ook een aan de hohe mut lift.

Plaats een reactie