Vraagje over skilift Natrun

Dit onderwerp gaat over de bestemming Maria Alm

Wij gaan in de voorjaarsvakantie van zondag-zondag naar Hochkonig. Accomodatie is in Maria Alm. Nu overwegen we om iets eerder aan te rijden zodat we zondagmiddag nog even een uurtje of twee kunnen skieën.

Weet iemand of het mogelijk is om voor de Natrun skilift in Maria Alm zelf een knipkaart of een pas te kopen (dus niet de skipas die voor het hele gebied geldig is)? Ik kan op internet echter nergens vinden of dat uberhaupt mogelijk is en wat dat zou kosten.

Een rittenkaart of een halve dagpas voor skilift Natrun lijkt ons een goedkopere optie dan voor die paar uurtjes een halve dagpas voor ski Amade aanschaffen…

2 jaar geleden kon je allesinds een puntenkaart kopen voor de natrun weet niet of dit nu nog zo is.
Maar als je een meerdagen skipas koopt kan je wel al vanaf 15u op de piste… heb je natuurlijk wel maar 1 uur of 1.5uur dat je kan skieën

https://www.skiamade.com/download/ski-infofolder/skiinfofold…
Hier staat het tussen dat je al vanaf 15u op de piste mag :)

Tokko, dankjewel voor je reactie. Ik had idd al gezien dat je vanaf 15.00 uur op de piste mag met een skipas die vanaf de dag daarna geldig is, maar we vinden 15.00 uur wel laat.

Liever zouden we die middag de pistes bij de Natrunlift pakken met puntenkaart. Heb jij nog onthouden hoe duur zo’n puntenkaart 2 jaar geleden was?

Ik dacht dat het iets was van een 15 euro voor 6x de lift te mogen gebruiken. Naargelang wanneer de voorjaarsvakantie valt voor jullie kan ik dit wel is nakijken aangezien ik er zelf zit vanaf 13 februari tot en met 20 februari en dit hier dan posten zodat je de juiste prijs weet.

@ tokko: Graag! Wij gaan een week later en het zou fijn zijn als we bij aankomst in Maria Alm weten hoe/wat en het niet meer hoeven uit te zoeken op dat moment. Kost ook weer tijd namelijk.

Veel plezier alvast trouwens :-)

Het zou misschien een overweging kunnen zijn om die 2 uurtjes te gaan skiën bij de Hinterreitlift, komend vanaf Saalfelden naar Maria Alm aan de rechterkant. Voor de Hinterreitlift zijn kaarten te koop die alleen daar geldig zijn en dan ook lager zijn dan de Hochkoenig / Amade tarieven.
Veel plezier!

Die puntenkaarten zijn er nog, in verschillende prijzen. Hangt af van welke lift hoeveel punten je per keer moet inleveren. Als je snel weer beneden bent gaat het natuurlijk wel hard. Ben van de week daar zal even voor jullie navragen.

Dienten Die Alte schule

Rob64: dank voor de tip, die optie gaan we even uitzoeken :-)
@Elly3: graag!

Plaats een reactie