Snowboard les in Hochkönig

Dit onderwerp gaat over de bestemming Hochkönig

Hoi!

Ik ga binnenkort met 2 beginnende snowboarders naar Hochkonig, voor beide zal de eerste keer wintersport zijn. Wij zullen verblijven in Dienten.
Nu heb ik ze aanbevolen om 2-3 volle dagen (lessen van 4 uur per dag) snowboard les te nemen, zodat ze de laatste paar dagen van de week met een goede basis zelf aan de slag kunnen.

Echter vind ik de lessen in Dienten vrij duur, 3 dagen les (van maar 2 uur per dag), voor 165 euro. Nu heb ik zelf geen idee of dit normale prijzen zijn en of dat elders in Hochkonig goedkoper kan? Iemand misschien ervaring met een bepaalde ski-school in dit gebied?

Alvast bedankt!

Wij hebben vorig jaar in Muhlbach gelest, maar dat was niet veel goedkoper. Heb je via hochkoenig.at gezocht?

Wij hebben vorig jaar in Muhlbach gelest, maar dat was niet veel goedkoper. Heb je via hochkoenig.at gezocht?

Anki op 26 jan 2018 09:16

Ik heb eigenlijk alleen gezocht op google op de verschillende scholen in de omliggende dorpjes. Wat ik vooral gek vind is dat de lessen maar 2 uur duren, je zit dan al snel op zo’n 28 euro per uur. Het zal wel normaal zijn, vroeger werden mijn lessen door mijn ouders betaald haha…

Plaats een reactie