actuele ervaring met Hochkonig

Dit onderwerp gaat over de bestemming Hochkönig

Heeft er iemand actuele ervaringen te delen over het Hochkonig gebied?

Dat je er goed kan skien heb ik al begrepen, maar hoezit het bijvoorbeeld met apres ski mogelijkheden?

Wij zoeken niet stampende hollandse tenten, maar een beetje oostenrijkse apres ski aan het eind vd dag vinden we wel gezellig…

Waar kunnen we dan het beste zijn ? Maria Alm , Muhlbach, Dienten? Wat is het beste uitgangspunt voor skitochtjes, en een uitje naar een ander gebied in het ski Amade is dat (qua tijd) een beetje te doen, of zijn we dan eerst een uur onderweg met de auto…

Ik hoor graag ieders ervaring…

Let it snow, Let it snow, Let it Snow!!!

hoezit het bijvoorbeeld met apres ski mogelijkheden? Wij zoeken niet stampende hollandse tenten, maar een beetje oostenrijkse apres ski aan het eind vd dag vinden we wel gezellig… Waar kunnen we dan het beste zijn ?post]OVI op 26 jan. 2012 14:03[/post]

volgens mij heb je overal wel parasolbarretjes toch?

Je zult hier iig geen stampende Hollanders vinden, daar is het gebied te klein voor. Dienten ligt zo’n beetje in het midden en is nu al een paar keer niet bereikbaar geweest vanwege de sneeuw. Vanuit Maria Alm ben je zo in Leogang/Saalbach/Hinterglemm en vanuit Mühlbach ben je weer sneller richting Ski-Amadé.
De Königsrunde is een leuke dagtocht. Apresski tenten vindt je in ieder dorp wel onderaan de piste.

Als het wit is kun je er over naar beneden...

Ik ben benieuwd ik vertrek zaterdag. Heb het idee dat er niet veel apres ski is in ieder geval in Maria Alm waar we zitten.

wij zijn meerdere keren in Maria Alm geweest en ook dit jaar gaan we weer in de voorjaarsvakantie. Wij gaan zelf niet uit maar in Maria Alm is een gezellige apres skihut. Aan het eind van de dag komen daar veel skileraren en de muziek is van verre te horen. Klinkt gezellig. Verder schijnt er een gezellige Kellerbar te zijn maar daar ben ik nooit geweest.
Op dinsdagavond of woensdagavond?? wordt er in Maria Alm een show gegeven door verschillende skischolen. Erg leuk om naar te kijken. Geheel links van de liften in Maria Alm.
In ieder geval veel plezier alvast.

Bedankt voor alle reacties tot nu toe!

Iemand nog meer input dan horen we dat natuurlijk graag!!

Iemand ideeën waar je het best kan zitten in het dorp?(accomodatie)

Misschien heb je wel een goede tip over een bepaalde accomodatie ? We horen het graag!

Let it snow, Let it snow, Let it Snow!!!

Bedankt voor alle reacties tot nu toe! Iemand nog meer input dan horen we dat natuurlijk graag!! Iemand ideeën waar je het best kan zitten in het dorp?(accomodatie) Misschien heb je wel een goede tip over een bepaalde accomodatie ? We horen het graag!

OVI op 27 jan. 2012 08:28

In Dienten zitten geen apresski tenten enkel een paar cafe’s.

Plaats een reactie