Ferienwohnung omgeving Hochfügen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Hochzillertal - Hochfügen

Ik ga al jaren met familie (6 volwassenen) op wintersport in Oostenrijk. We verblijven dan in vakantiewoningen in het dorp, dicht bij een skibushalte. Voor ons geen hotel of appartement. Na diverse malen in gebieden in Salzburg en Tirol (Nauders, Serfaus, Ehrwald) te zijn geweest kreeg ik een tip om het Hochzillertal-Hochfügen gebied te bezoeken.
Nu kan ik op internet maar geen goede website vinden met vakantiewoningen. Via websites als bergfex.at en tiscover krijg ik namelijk het gevoel dat er in dit gebied minder aanbod van vakantiewoningen zijn (wel hotels) dan in de genoemde gebieden waar ik al wel geweest ben.
Mogelijk dat jullie tips hebben voor websites of woningen.

Alvast bedankt.

Wij boeken altijd bij Belvilla. Makkelijk zoeken en service is voor ons altijd goed geweest.

http://www.hochzillertal.com/

Rechtsboven kun je accomodaties zoeken.

Hochfuegen zijn er inderdaad weinig vakantiewoningen en meer Hotels. Maar aan de kant van Kaltenbach (en dus in het Zillertal zelf) zijn wel genoeg vakantiewoningen. Kwestie van zoeken.

Voor een uitgebreid overzicht van beschikbare vakantiewoningen is het aan te raden de plaatselijke VVV (info@hochzillertal.com) een mail te sturen. Hier is een uitgebreid overzicht van appartementen en z.g. Frühstückspensions. Wij zijn met kerst in Uderns geweest en hoewel het een pension was, hadden we de beschikking over een (bijna) compete keuken. Succes met het vinden van een locatie in het fantastische Zillertal.

Bedankt voor jullie reacties. Ik weet wat ik te doen heb dit weekend.

Plaats een reactie