Met een groep naar Fügen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Hochzillertal - Hochfügen

We zitten erover te denken om met een groep van 10 personen (gemiddelde leeftijd 28jaar) naar Fügen te gaan.

Ik lees verschillende reacties over de ApresSki en levendigheid in dit dorp. Iemand ervaring?

de Aprés ski is zeker minder heftig als in Mayrhofen, maar er is zeker genoeg te beleven. Voor zover ik weet kun je het beste de dalafdaling naar Kaltenbach nemen, en daar après skien. In Hochfügen zelf is het een stuk rustiger, maar ook daar zijn er zeker wel après ski mogelijkheden hoor.

Fügen is een erg klein skigebiedje, heb je daar al over nagedacht.
Het gebied heeft geen verbinding met Kaltenbach, of je moet met de bus willen.

Voor een leuker skigebied en apres ski kan je beter andere dorpen pakken in het Zillertal: Gerlos of Mayerhofen bv.

Fuegen-Spieljoch is een klein maar gezellig gebiedje. Het skigebied Hochzillertal-Hochfuegen is veel beter als dat van Mayrhofen of Zell am Ziller.

Apres-ski in Kaltenbach aan de Postalm is wel leuk maar qua apres-ski is Mayrhofen idd beter.

het is al een aantal jaar geleden dat naar Fügen / Hoch Fügen ben geweest.
Fügen zelf heeft echt een erg klein skigebied. http://www.hochzillertal.com/de/das-skigebiet/panorama/…
Hoch Fügen, heeft met de aansluiting op Kaltenbach wel (voor niet al te gevorderde skiers) een leuk skigebied, maar als je dan zelf in Fügen zit, moet je met een kansloze bus omhoog en naar beneden. Persoonlijk werd ik en mn vrieden daar helemaal niet blij van. Apres-Ski vond ik ook niet om naar huis te schrijven.

Persoonlijk zal ik, ook gezien jullie gemiddelde leeftijd en toch de vraag naar ApresSki naar Mayrhofen gaan. Gerlos is ook leuk, maar dat is echt een hollandsbolwerk zonder escape mogelijkheden, dat moet je liggen ;-)

You're stronger than the mountain!

Plaats een reactie