Uitgaan

Dit onderwerp gaat over de bestemming Hochzillertal - Hochfügen

Ik ga in februari naar het Hochzillertal met vrienden. Zijn er discotheken in de buurt of andere uitgaansmogelijkheden?

@Thomas, ik neem aan dat je met Hochzillertal Hochfugen bedoeld? zo ja dan kan ik je bij deze vertellen dat er daar 1 apresskitentje zit en verder alleen hotels… voor meer uitgaansmogelijkheden moet je naar Fugen, of je stapt in de auto richting Mayerhofen/Zell Am Ziller daar is meer te beleven!

p.s. Je hebt in iedergeval een super skigebied uitgekozen!

De schermbar in Kaltenbach is na 16.00 wel leuk voor even, maar verder ook weinig te beleven.
Wij gingen naar Mayerhofen…

@Nancy… Icebar?

Jeroen: Ons hotel is in Uderns.

Maar op de kaart te zien lijkt Uderns niet ver weg van Fugen dus dat is in elk geval al positief!

Mayerhofen lijkt al wat verder weg. Is het de moeite?
En we kunnen spijtig genoeg zelf niet al te ver weg aangezien we een busreis nemen. Maar ik veronderstel dat de afstand tussen Fugen en Uderns bewandelbaar is?

Bedankt voor jullie reacties :) Ik kijk er serieus naar uit.

@Thomas, mayerhofen is zeker de moeite waard, midden in het centrum bij de skilift zit de Icebar en daar kan je echt wel een gezellig middagje (of meerdere) hebben hoor… Grolsch bier is aanwezig … persoonlijk vind ik dat niets maar goed…

Mayerhofe is ongeveer een kwartiertje rijden dus dat valt ook echt wel mee hoor, Uderns is inderdaad erg rustig daarvanuit kan je inderdaad wel in 10 min. naar Fugen lopen… de terugweg zal wat langer duren denk ik :-)

Op zich is Kaltenbach best leuk. De Postalm is een prima tent, direct beneden aan de dalafdaling. Tot 19.00uur behoorlijk vol en twee keer per week door tot 1.00 uur. Ernaast zit nog een andere apres skitent, waarvan ik de naam even niet meer weet.

Ook een erg leuke afdaling trouwens die Stephan Ebenharter piste, redelijk pittig voor de gemiddelde skier maar daarna kan je inderdaad heerlijk de Postalm in, vriendelijke bediening en lekker bier!

Wij zaten ook in Uderns…niks te beleven, in het centrum een enkel hotel.
Ik vond Fugen minder gezellig, wel iets dichterbij dan Kaltenbach, maar prima busverbindingen hoor!
In Uderns overigens wel een goede-voordelige- skiverhuur, meteen bij de ingang van het dorpje ( mocht je wat nodig hebben)

Sport 2000 Nancy?

Daar hebben ze eind van het seizoen echt superaanbiedingen als je nog nieuwe ski’s e.d. wil hebben… 3 jaar geleden mijn ski’s daar gekocht eind Maart voor 175 euro terwijl ze eind Januari nog 645 waren!

Postalm in Kaltenbach! Hipzz

Postalm!!!
En dan icebar in Mayrhofen zeker.
En zeker eens gaan eten in Platzlhof (ik denk in ried of uderns of fuegen), lekker en veel!!

Onderaan de lift in Kaltenbach had je de tiroler Stattel best gezellig hoor.(is voor ons wel een paar jaar geleden maar volgens zit hij er nog wel) Kijk maar even op de site van Hochzillertal.

Plaats een reactie