Leuke dames in Ischgl

Dit onderwerp gaat over de bestemming Silvretta Arena Ischgl - Samnaun

Ik had het met m’n vader over wat skigebieden. Hij vond Ischgl maar niks en zei dat hij er alleen heen zou gaan om ‘‘de lekkere wijven’’
Kan iemand dit bevestigen?
Anders kan ie er beter helemaal niet heen gaan :P

Gang is alles

Haha bij Hotel Elisabeth dansen ze op de tafel en bij de Pascha om een paal in hun tijgervelletje of indianen rokje :)

Dienten Die Alte schule

Bedankt voor de tip dan haha

Gang is alles

je moet naar de Sachi bar gaan,leuke meiden dansen er op de bar in een tiroler outfitje,als je de nacht ff doortrekt zie je dezelfde meiden in de pasha idd maar helemaal andere stijl hahah…

Pain is temporarly but pride is 4ever...

Kan iemand dit bevestigen?

Ja

schatzi bar is onder hotel elisabeth en kijk ook eens bij deze: Coyote Ugly, Insider, Livingroom and Trofana Arena

Bedankt voor de tips allemaal.
Als ik 16 ben kunnen we dan misschien naar Ischgl ^^
We hebben iig al 1 rede :)

Gang is alles

@Jesper Je kan er natuurlijk voor de lekkere wijven heen gaan…maar(ook heel belangrijk)het skiën is er zeker ook goed te doen.
Het is een mooi uitgestrekt gebied met moderne liften en veel leuke afdalingen.
Aangezien ik niet zo van het uitgaansleven ben, zat ik in het rustige Samnaun. Daar hoef je 's morgens namelijk geen 3 kwartier bij de dallift te wachten. Je kan er gelijk door lopen en je zit ingeveer 5 à 6 minuten in de gondel. De gondels vanuit Ischgl doet er een stuk langer over. Alleen denk ik dat er minder lekkere wijven zijn in Samnaun. Dus het is maar wat je voor die lekkere wijven over hebt!

@Jesper Je kan er natuurlijk voor de lekkere wijven heen gaan…maar(ook heel belangrijk)het skiën is er zeker ook goed te doen.
Het is een mooi uitgestrekt gebied met moderne liften en veel leuke afdalingen.
Aangezien ik niet zo van het uitgaansleven ben, zat ik in het rustige Samnaun. Daar hoef je 's morgens namelijk geen 3 kwartier bij de dallift te wachten. Je kan er gelijk door lopen en je zit ingeveer 5 à 6 minuten in de gondel. De gondels vanuit Ischgl doet er een stuk langer over. Alleen denk ik dat er minder lekkere wijven zijn in Samnaun. Dus het is maar wat je voor die lekkere wijven over hebt!

joepiedepoepie op 1 dec. 2013 01:32

Ja het lijkt mij ook wel een mooi gebied qua skiën/snowboarden maar aangezien het echt als feestdorp bekend staat wil ik t wel een keer meemaken ^^
Hoezo zijn er eigenlijk zo veel lange wachtrijen bij de dalliften in Ischgl? Er zijn er toch 3? Dan zou je zeggen dat de wachtrijen minimaal zijn…

Gang is alles

Als "oudere" vrouwen je ding zijn, zou ik zeggen; waar wacht je nog op ;) Voor het jonger grut moet je inderdaad in de Pacha wezen ;)

@Jesper Ik zou mijn afgelopen vakantie naar Ischgl gaan maar door het verhaal van een kennis die altijd in Kappl logeert over die wachttijden heb ik me bedacht en een accomodatie in Samnaun gezocht. Verder ben ik toen "you tube" filmpjes gaan bekijken en schrok van de rijen die je soms zag. Ook sprak ik tijdens mijn vakantie een vrouw die er van baalde dat ze zo lang moest wachten bij de dallift terwijl wij er nog nooit iets van gemerkt hadden in Samnaun. Volgens mijn kennis moet je voor 9 uur bij de lift staan, dan kan je vrij snel doorlopen maar als je later komt dan is het echt wachten geblazen. Vooral bij de Silvrettabahn. Bij de Fimbabahn(komt ook uit op de Idalp) schijnt het iets rustiger te zijn maar die doet er weer wat langer over om boven te komen. De Pardatschgratbahn komt uit bij het Pardorama restaurant(niet zo centraal) maar die is helemaal langzaam en heeft geen al te hoge capaciteit. Op de Idalp zelf is het ook erg druk dus daar moet je ook weer zo snel mogelijk weg zien te komen. Verder valt het allemaal heel erg mee in het skigebied.

Ischgl is het skigebied met het minst aantal vrouwen in de Alpen!
Dat is nog eens een uitspraak he? Maar het is ook een feit, verteld door een eigenaar van een hotel aldaar, hoe verklaar je dat? Heel simpel, Het zijn vooral groepjes mannen/vrienden die naar Ischgl komen voor de lekkere vrouwen die je vind in de tietenbars,… wat wil zeggen dat elke vrouw in Ischgl een "dure" vrouw is!

@joepiedepoepie ohh lol, dat is ook niet best. Denk je dat met de nieuwe Pardatschgratbahn de wachtrijen zijn opgelost? Die Wordt gebouwd volgend jaar als vervanging van de Oude Pardatschgratbahn. Zo niet dan wordt het of heel vroeg bij de lift, of Samnaun als we er een keer heen gaan. @Bruno z’n uitspraak is ook wel heel teleurstellend haha @Rene dan is de Pacha meer geschikt denk ik haha

Gang is alles

@Jesper Wat Bruno zegt is waar. De toeristen zijn voornamelijk man en dan ook nog van middelbare leeftijd. Dus de "mooie" dames zie je alleen dansend in de (tieten)bars. Dat zijn vaak seizoenswerkers uit Oostbloklanden.
Je moet maar eens op "you tube" kijken. Daar kun je ze zien dansen en gelijk zien of ze de moeite waard zijn.
Het zal allicht met die nieuwe baan wat beter doorstromen. Maar de meeste mensen willen naar de Idalp omdat die centraal in het gebied ligt.
Dat het zo druk is bij de dalliften niet zo heel gek. Je wil niet weten hoeveel gastenbedden Ischgl heeft. Dan komen er ook nog een heleboel mensen uit Kappl, See en Galtür
daar skiën. Eenmaal in het gebied merk je gelukkig niet veel van die heksenketel.

@Jesper: Gewoon naar Kappl en See gaan, daar zal het wel rustiger zijn ;)

Verslag van Kappl: http://alpinforum.com/forum/viewtopic.php?f=46&t=47081…
See staat in het befaamde wintersportboekje van deze site :p

Het valt mij op dat er sowieso niet zoveel groepen vrouwen gaan skien/boarden en dat als ze in gaan, ze dan niet naar Oostenrijk maar naar Frankrijk gaan. Dus @Jesper voor de loslopende vrouwen hoef je Ischgl niet te doen. Als je voor de Table dance gaat, dan natuurlijk wel ;-)

You're stronger than the mountain!

@joepiedepoepie Ah ja ik heb wat gekeken, en er zit indd niet veel soeps in het publiek
Waarom is het zo erg om de Pardatschgrat te nemen? er zit maar een heel klein stuk tussen waar die lift uitkomt en de Idalp :o
@Mathijs! Maar in ischgl heb je wel wat meer piste km haha :P
Kappl en See lijken me wel leuk voor een paar dagen hoor :P
@Carel Waar vind je dan wel ‘‘loslopende’’ vrouwen in Oostenrijk ? haha

Gang is alles

@Jesper Het is helemaal niet erg om de Pardatschgratbahn te nemen. Maar zoals je weet, zijn de meeste mensen nou eenmaal kuddedieren.

@joepiedepoepie Haha ja klopt, ik zie namelijk het probleem niet, wat je moet misschien 1 piste meer nemen om bij een bepaalde lift te komen :P

Gang is alles

Volgens mij is het helemaal geen vraag voor de vader van @Jesper, maar is hij stiekem al vast aan het warm - (heet-) lopen voor zijn zestiende verjaardag!
Misschien niet onverstandig om een en ander ook eens rechtstreeks door te zetten naar @vadervanjesper :)

2024 Met kleinkinderen, weer gebonden aan het hoogseizoen €€€

Als je toch alleen voor de vrouwen gaat: Ga skiën in Zweden!!

@Frank Hahaha ja stiekem wel :D
@Hans. Nee ik ga niet alleen voor de vrouwen hoor, eerder voor het skiën/boarden :P

Gang is alles

In bijvoorbeeld Åre kan je ook prima skiën en boarden, en de bonus is erg blond.

;

Certified ski-boy, glijbewijs

@Hans. Are is wel ietwat ver rijden :P
@Jorian Haha nice!

Gang is alles

@Hans. Are is wel ietwat ver rijden :P [mention="5836"]

Hoezo @Jesper , jij hebt vast nog geen rijbewijs (in dubbele zin)!

2024 Met kleinkinderen, weer gebonden aan het hoogseizoen €€€

@Frank die dubbele zin doet het 'm :D

Ouwe snoepert die @Jesper hoor :P Ieder zijn eigen smaak, dus ik zou niet afgaan op iemand zijn ervaring xd

Carnas on Tour

@Frank wat een pun haha, Ik moet toch op de achterbank zitten :P
Dan is de reis naar Are wel ver :P
@Svennoo Daar heb je wel een beetje gelijk in :P

Gang is alles

@Hans. Are is wel ietwat ver rijden :P

@Hans god die video hahaaha
the plane is wel een optie ja :P

Gang is alles

kom er nou al 13 jaar nu ongeveer heb nog nooit echt een lange rij meegemaakt ja vorige jaar toen er maar 1 gondel open was en de 2 andere dicht(defect) gewoon ischgl gaan kappl is in mijn ogen hellemaal niks

Plaats een reactie