zomer update(je) Ischgl

Dit onderwerp gaat over de bestemming Silvretta Arena Ischgl - Samnaun

Net terug van een week in Ischgl, Hier nog nooit geweest maar vind het een mooi gebied.En wil hier wel een keer in de winter naar toe.De voor bereidingen voor de winter zijn in volle gang,aan de nieuwe Filmjochbahn wordt druk gewerkt. Pistes worden opnieuw ingezaaid afgedekt met stro en hier wordt wat op gespoten zodat het niet weg waait. Bij navraag in het seilbahn museum (aanrader) blijkt dit bitumen te zijn, het kwam bij mij niet erg milieu vriendelijk over ,maar volgens de persoon van het museum , is het een natuur product en kan het geen kwaad.Ook de Skyfly is 13-8 open gegaan, het ziet er spectaculair uit, net als de prijs 35 euro is behoorlijk,en werd nog niet veel gebruikt
.

null

null

null

*bericht bewerkt door Rogier op Invalid Date

Weet niet of het er aan ligt dat ik op mobiel zit maar de foto’s doen het niet. Wel leuk om even een update te lezen. Toen ik er bij de afsluiting was viel me op dat het paznaun dal echt mooi is en dat ik er juist in de zomer ook nog maar eens heen moest ;)

@Tiny-M We zijn het aan het uitzoeken.

Click. Click. Peace

@Tiny-M Opgelost!

MAND!

Leuk, dit jaar voor het eerst naar Ischgl toe om er te skiën en oud en nieuw te vieren! De skyfly staat (ondanks de prijs) wel op de to do list, zag er op de filmpjes wel gaaf uit, ben benieuwd :)

*bericht bewerkt door Jeffvdv op 05 sep 2016 19:02

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Top! Heel herkenbaar trouwens ook al ligt er nu geen sneeuw.

Plaats een reactie