Gezocht: Snowboarder die in ISCHGL 4 tieners les wil geven.

Dit onderwerp gaat over de bestemming Ischgl

Voor onze wintersportvakantie in ISCHGL in de periode 25 februari t/m 3 maart 2012 zoeken wij een leuke snowboarder (m/v) die een paar dagen met onze tieners (uit 2 families) wil optrekken en les wil geven. Het gaat om 2 meiden (12 en 15) en 2 jongens (13 en 15) die nu 2 jaar snowboarden en goede vorderingen maken. Ons idee is 3 of 4 dagen (zondag t/m dinsdag/woensdag) vanaf ca. 9.30 tot ca. 16.00 uur incl. lunch en dan oefenen, leuke dingen doen en mooie tochten maken.
Uiteraard moet deze snowboarder zelf veel ervaring hebben en moet er een goede klik zijn met onze tieners. Daarom vinden we vooraf ontmoeten wel belangrijk. De vergoeding maken we interessant en bepalen we in onderling overleg. Voor onderkomen kunnen we helaas niet zorgen.

We zien enthousiaste reacties graag tegemoet!

Verplaatst naar het Ischgl forum.

MAND!

Betaal hem dan maar goed, want je hebt nogal wat eisen…

de lijnen zijn in ieder geval goed uitgezet en als leerkracht kun je er wel wat mee… :) ben benieuwd naar de animo

Huur een prive gids in Ischgl voor die dagen. Kost een beetje maar je hebt alles wat je wilt inclusief iemand die qua verantwoording en verzekeringstechnisch ook zeker in elkaar steekt.

Zou m’n kinderen niet zomaar aan iedereen meegeven die aardig kan boarden. Wie is er aansprakelijk als er wat gebeurt?

Als je kinderen al twee jaar ervaring hebben, zoek je dan niet meer een verantwoordelijke gids/begeleider dan een leraar? Die laatste zou je een getal met vier cijfertjes kosten gok ik nl.

Ja, we zoeken inderdaad meer een gids en begeleider dan een leraar. Het gaat nu immers om ‘meters maken’ naar ons idee. Heeft iemand nog suggesties hoe we aan zo iemand zouden kunnen komen?

Gezellig hoor, zo’n familievakantie!

idd zelf met de kids gaan knallen???

tis maar een idee :)

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Hee Rene,

Ik werk zelf voor de Schneesport-akademie Ischgl als skileraar maar mocht je een snowboardleraar bij de skischool willen huren kan dat. Wanneer er een priveles geboekt wordt kan er ook een voorkeur voor leraar opgegeven worden. We hebben in de skischool een aantal Nederlandstalige Boardleraren die het gebied goed kennen. Persoonlijke aanrader is Yeji Streppel.
Zoek je een leraar die de kids echt offpiste kan gidsen dan zou ik vragen voor een lokal. Die zijn bijna allemaal bevoegd om ook buiten de piste les te geven.(Wanneer dat de bedoeling is, is het belangrijk dat van tevoren aan te geven bij de skischool)

De contactgegevens van de Schneesport-akademie Ischgl zijn:
info@schneesport-akademie.at

Of je kunt bellen naar:
004354445257

Mocht je nog vragen aan mij hebben kun je me altijd mailen op thijs[at]snowblog.nl

Succes!

Oei ik zie dat er wat mis is gegaan bij mijn e-mail adres! Mijn adres is: thijs(at) snowblog.nl

Plaats een reactie