Hbetaalbaar huis huren 15 personen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Cerná hora - Černý Důl

Wie o wie kan ons helpen aan een leuk adres om een huis te huren voor kerstmis 2014??
We hebben de volgende eisen:
min. 5slaapkamers, min. 2 badkamers, dichtbij en op loopafstand en/of bus in de buurt, In de buurt van het centrum. Budget voor deze week is maximaal 1500

We zijn eerder in Rokidnice geweest en willen nu een soortgelijk of groter gebied aan doen, omdat we alle niveaus in huids hebben. Tips zijn welkom, maar

La baite grimod in Pila, italie. Op de piste. Echt super leuk!

5 slaapkamers, 2 badkamers, centrum of dichtbij en met kerst 2014 voor niet meer dan 1500 euro?

Mocht je iets van die strekking vinden wat niet in een derdewereldland ligt, laat mij het dan weten want ik ben zoiets voor die prijs nog niet tegengekomen.

Mr. Slow

Pfoeh inderdaad…voor ons appartement in de voorjaarsvakantie betaal ik dit bedrag al. Echter…voor 2 slaapkamers en 1 badkamer, wel in centrum en tegenaan de lift.

Sorry, geen tip dus. Maar wel het wijzen op het vragen van het (bijna) onmogelijke.

Zit je wel 15 minuten in de auto of 20 in de bus maar wel in ski amade super mooi gebied en voor de onervaren skiers is er dichter bij huis vermaak!

Plaats een reactie