Busverbinding Kaprun - Zell am See

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kaprun

Ik vraag me af hoe de busverbinding tussen deze 2 dorpen zijn. En tot hoe laat de bussen rijden. Wij zitten namelijk in Kaprun en misschien willen we wel een keertje stappen in Zell am See. Weet iemand misschien of er anders ook taxi’s rijden en zo ja, hoeveel het kost om van Kaprun naar Zell am See te gaan? THNX! :-)

*bericht bewerkt door moderator op 21 nov 2014 15:24: In het juiste subforum geplaatst

http://www.schmitten.at/pdf/downloads/skibusplan1415_web.pdf…
In dit linkje zie je een aantal buslijnen in het gebied. Lijn 660 gaat zo te zien van Zell am See naar Kaprun, maar 's avonds rijden die helaas niet

Bedankt! Ik ga even kijken!

4 jaar geleden in Zell am See geweest. Ook een keer naar Kaprun geweest met de ski-bus. Het is wel een lange zit (+/- 30 min.)

Bij twijfel....Doen!!

Je moet dan idd lijn 660 pakken. Gaat maar tot 18.00 uur geloof ik.
Als je 's avonds gaat stappen in Zell am See staan er heel veel taxi’s klaar bij de kroegen.
Tip is om met een chauffeur een vaste prijs af te speken, veel weigeren dit maar dan moet je gewoon naar de volgende in de rij lopen. Een volle auto of busje is dan heel goedkoop…

Afgelopen seizoen in de krokusvakantie als sardientjes vervoerd in veel te warme bussen. Was geen succes

Grussgott.... Ach, geht der Lift so hoch?

Plaats een reactie