Kaprun, Zell Am See, Embach

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kitzsteinhorn - Maiskogel

Elly, wij gaan van 29 maart t/m 1 april en lopen elkaar dus net mis. Met jouw informatie zijn we in ieder geval een heel stuk op weg geholpen. We wilden inderdaad een Salzburgerskipas halen omdat we dan meer vrijheid hebben en inderdaad alle kanten op kunnen. Alleen waar zouden we deze skipas kunnen halen? Zijn deze passen onderaan de pistes te koop?

ja deze kun je bij de kassa’s van Dienten, Zell etc kopen kijk voor de prijzen op de http://www.hochkönig.at.
veel plezier en ben benieuwd waar je straks bent wezen skiën. Als je van lend naar Dienten gaat halverwege aan de rechterkant staat ons huis, zie foto, succes :)
ps:Dan zit er trouwens ook weer, met de hele familie dat is het paasweekend :)

Dienten Die Alte schule

Is er misschien nog iemand die mij kan vertellen of er een busverbinding is tussen Embach en Rauris?

Ik kan niet vinden of er een ski bus gaat maar mail even naar info@embach.at
De postbus rijdt er wel maar gaat over Taxenbach en heeft niet gelijk een verbinding door dus je doet er dan bijna 2 uur over om in Rauris te komen.
Als je daar heen gaat kun je het beste met eigen vervoer gaan.

Dienten Die Alte schule

Super, dank voor de snelle reactie!
Gelukkig hebben wij een auto;)

Afgelopen Maart ben ik dus in Embach geweest. Het is een gehucht waar af en toe een "bus" rijdt. Het is gewoon een bestelbusje waar 5 personen in kunnen. Incl. bestuurder. Deze bus reed toen echter niet vaak. (2/3 keer per dag geloof ik) Dus daar zit wel een paar uur tussen. Zeker niet ideaal als je het mij vraagt. Misschien dat het nu anders is dan toen. Advies van Elly3 om te mailen naar info@embach.at is een goed plan. Ik ben daar toen ook van goede informatie voorzien.

Dank je wel, we gaan zeker mailen.
Volgende week vertrekken wij en ik zal daarna onze ervaring posten voor de andere Embach bezoekers.
Wij gaan met de auto dus kunnen zo naar een skiegebied in de buurt rijden maar het zou ook wel een keer leuk zijn om met apres skiën eens door te zakken :D

Plaats een reactie