Ter overname Wintersport Kirchberg incl. trein, hotel en skipas.

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kirchberg

Ik heb een wintersportreis geboekt naar Kirchberg voor 2 personen, om 4 volle dagen daar te kunnen skiën. Donderdagavond 28 maart Vertrek uit NL met alpenexpress. (Slaaptrein) Vrijdagochtend 29 maart sta je al op de latten daar.
Een hotel inclusief ontbijt, diner en wellness. Vervolgens maandagavond 1 april weer terug met de trein, dinsdagochtend 2 april aankomst in Nederland.

wie o wie wil deze reis van me overnemen?
Dus voor 2 personen, een lang weekend skiën in het sneeuwzekere Kirchberg. Inclusief vervoer , overnachting, halfpension en skipas.

Zelf ben ik helaas verhinderd.
Ik hoop dat ik er iemand anders blij mee kan maken. Ter overname dus, deze reis voor 2 personen:
De prijs die ik ervoor vraag ligt onder het bedrag dat ik heb betaald. De prijs geldt voor 2 personen, dus een totaalprijs. Ik hoop snel wat te horen!

=== reis inmiddels verkocht! ===

Wil niet vervelend doen, maar eind maart/begin april sneeuwzeker Kirchberg?? De liften sluiten al op 7 april.

Begrijp me niet verkeerd, hoop zeker voor je dat je die reis aan iemand kan verkopen!

Fijne reactie. Maar tot 1 april is sneeuwzekerheid gegarandeerd. Zoek t maar op.

Welke hotel is het?!

Let it snow

Welke hotel is het?!

JurrianvanLoo op 22 feb. 2013 12:31

Berghotel Holzer Jochberg

Maar tot 1 april is sneeuwzekerheid gegarandeerd

Evelienxx op 22 feb. 2013 12:28

Sneeuwzekerheid kun je niet garanderen. Zeker niet in de periode eind maart, begin april in een gebied wat maar tot 2000m hoogte gaat.

When life gets too complicated.... SKI

Ik zie geen prijs. Hoeveel vraag je voor deze reis?

Ik zie geen prijs. Hoeveel vraag je voor deze reis?

Gast758 op 22 feb. 2013 13:39

€600,-

In de marktplaats-link staat de prijs vermeld volgens mij.

Sneeuwzeker eind maart… yeah right… paar jaar geleden heb ik me door vrienden over laten halen om mee te gaan eind maart voor een week heerlijk skieen… had verdorie mn zwembroek wel mee kunnen nemen ik stond tot mn knieen in het water…

Maar uhhh succes met verkopen van de reis, momenteel ligt er genoeg sneeuw…

Ook dezelfde ervaring, kom al jaren in dit gebied, en "balen" dat carnaval volgend jaar pas eerste weekend van maart is, omdat dan over het algemeen de sneeuwcondities al zeer snel in kwaliteit afnemen… Aan het einde van de dag zijn de meeste dalafdalingen meer waterpistes…

Niet mee eens! Wij skiën regelmatig met Pasen in het Skiwelt en tot nu toe altijd goed kunnen skiën. De condities wisselend, maar ze houden het best goed. Twee jaar geleden op 6 april nog dik 30 cm verse poeder.
Dus het kan best wel. Wij gaan dit jaar ook weer met Pasen en ik heb er alle vertrouwen in ;-)

Ik heb wel interesse, maar zeker niet voor een bedrag van 600 e.

Ik heb wel interesse, maar zeker niet voor een bedrag van 600 e.

Groggy op 23 feb. 2013 12:32

voor 550 mag hij weg, anders heb je pech…

ik weet niet of ik dan pech heb…
Maar concreet als je er tegen die tijd nog mee zit, neem dan contact op

Goedemiddag Evelien

Ik wil graag met mijn zoon 4 dagen skiën met Pasen en dit klinkt erg leuk.
Heb de reis nog en kan ik die overnemen voor de bovengenoemde 550 euro?

Wellicht kan je mij berichten op mijn prive mail reinoudt@vanvloten.eu.

Plaats een reactie