skiles in kirchberg

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kitzbühel - Kirchberg

Goedendag. Ben nieuw hier op dit forum. Wel veel onderwerpen gelezen. Ik ga dit jaar voor de derde keer op wintersport. Ook dit jaar wil ik twee of drie dagen les nemen. Ik denk dat het dan elke dag ochtend privéles wordt. Wij gaan met 4 personen naar Kirchberg. Iemand een suggestie voor een fijne skischool daar?

naam ben ik vergeten maar de blouw met rode pakken.
en dan vragen naar bob tito.

blauw is de jas rood de broek.

Ok. En Bob Tito is een Nederlandse leraar?

ja.ik vind hem echt fijn goeie tips enzo voor de kinderen /volwassen.

ik weet alleen niet of hij ook prive les geeft hebben de kinderen niet gehad.

skischule kirchberg is dat, ik heb daar vorig jaar groepsles gehad… was erg fijn om daar te lessen. ze hebben een eigen oefenweide in het dorp. naast de bushalte. In welk hotel verblijf je ?

Dank voor de tip jeroen. @Daphne. Hotel Jordan. Vlakbij de Gaisberglift

Dank voor de tip jeroen. @Daphne. Hotel Jordan. Vlakbij de Gaisberglifto

Hotel Jordan hebben wij vorig jaar ook gezeten. de mensen zijn erg gastvrij en alles is goed aan te lopen. of je pakt de ski bus die op 2 min lopen stopt.
Dit jaar gaat mijn wintersport naar solden. maar Kirchberg is een echte aanrader.

ja, ik heb ook al 2 jaar 3 dagen (board) les gehad bij skischule kirchberg en waarschijnlijk over 2 weken weer. goeie club!

Groeten Herwin

De eisbar er der tiroler zijn echt aanraders voor de apres ski. De eisbar is een nederlandse bar met nederlands personeel. Is klein maar onwijs gezellig. Have fun in kirchberg.

Hotel Jordan is overboekt en daarom zijn we uitgeweken naar Bauernhof pension linsegg gelegen aan de kitzbuhlsträsse 83. Nu spreekt skischüle kirchberg mij erg aan. Ze hebben een eigen oefenweide. Waar die ergens is weet ik niet, dus zal ik een mailtje moeten sturen of google maps moeten raadplegen of misschien weten jullie het.

Hun oefenweide is naast de skischool. Dus echt in het dorp goed te doen voor een oefenweide. Ik weet niet waar je andere pension is.

Ik wee niet of je al weg bent, maar heb jaren lesgegeven in Kirchberg. Nu zou ik dus Skischool Aktiv aanraden. Is een wat kleinere skischool en dat is echt perfect voor kids.

Ik wee niet of je al weg bent, maar heb jaren lesgegeven in Kirchberg. Nu zou ik dus Skischool Aktiv aanraden. Is een wat kleinere skischool en dat is echt perfect voor kids.

Jitskeron op 23 feb. 2014 14:59

Ligt even buiten het dorp, maar wel bij de skilift. Je moet namelijk zowiezo met de skibus of auto naar de skilift toe.

Kom al al jaren in Kirchberg. Neem gewoon les bij Skischool Aktiv!! Zij zitten onderaan bij de Fleckalmbahn. Inderdaad eigen weitje en liftje en… goede leraren!!

Als het wit is kun je er over naar beneden...

haha die bob doet goede zaken maar idd een top leraar onze kinderen waren helmaal gek van hem hij gaf ontzettend goed les!

Wij hebben 5 dagen snowboardles gehad bij : http://www.skischule-kirchberg.at/ Geweldige skischool met zeer goede leraren. Switchen naar andere groep (op eigen verzoek) na 2 dagen was geen probleem. Zo konden wij de laatste dagen met een minder gevorderde vriend snowboarder samen gezellig boarden.

Plaats een reactie