Skipas activatie

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kitzbühel

Hierbij mijn eerste post op dit forum!

Veel afgezocht op dit forum maar ik vind mijn andwoord nergens…
Ik ga met kerst naar kitzbuhel, nu wil ik bij aankomst alvast mijn skipas kopen zodat ik de dag erna meteen de piste kan op gaan.

Nu ben ik vorig jaar naar regio achensee geweest en daar kocht ik meteen de pas toen ik piste wilde opgaan. Daar stond een datum op en was maar 5 dagen geldig (afhankelijk van de aantal dagen wat je kocht)

Weet iemand of je in regio kitzbuhel/kirchberg de dag van te voren al je pas kan gaan halen en dat hij pas word geactiveerd zodra ik de eerste lift neem de volgende dag?

Ik ben anders namelijk bang dat ik 43 euro voor niks betaal(of een halve dag) en er geen gebruik van kan maken en zo mijn geld weg gooi.

Greetzz

*bericht bewerkt door moderator op 26 nov 2014 21:21: Verhuisd naar juiste subforum

Gewoon bij aankoop melden dat hij pas de volgende dag moet ingaan
vaak weten ze het al als ze je halverwege de dag in spijkerbroek en normale schoenen zien staan

anders zelf gewoon melden

De passen zijn pas “actief” op de dagen waarvoor jij je pas aanschaft. Laat je de dag pas ingaan op de dag na aankomst, dan betaal je (uiteraard) niet al voor de middag dat je de pas ophaalt. Theoretisch zou je ook al een pas kunnen halen voor dagen laten in het seizoen.

In mijn geval heb ik een paar weken terug al m’n oude skipas uit Portes du Soleil met flinke korting weer kunnen “activeren” voor onze vakantie in Januari.

Misschien dat de passen van te voren al te bestellen zijn en ze zelfs in het hotel/appartement/chalet klaar kunnen liggen voor je. Vaak kennen vakantieaanbieders deze service. Scheelt jou weer een loopje op aankomstdag!

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

In veel hotels in Kitzbühel/Kirchberg kun je ook gewoon een skipas kopen; hoef je niet in de rij te staan bij de kassa. Ik zou even vragen wat er mogelijk is

Als het wit is kun je er over naar beneden...

Plaats een reactie