skipas

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kitzbühel - Kirchberg

Goedenavond,

Ik heb een vraag en misschien dat jullie mijn kunnen helpen.

Ik ga naar kirchberg te skieen en heb een gewone pas oftewel alleen voor het gebied kirchberg/kitzbuhel.

Nu zou ik graag ter plekke mijn pas willen updaten naar een all star card waarmee ik iets meer kilometers kan skieen.

Weten jullie of dit mogelijk is.

Met vriendelijke groet,

Perry oud

reageer is

Zozo, meneer vindt 35 minuten wachten te lang?

❄️

David,

Hier heb je gelijk in maar ik moet het voor vanavond weten vandaar.

In principe is het zo dat je de keuze hebt uit óf de pas voor het gebied zelf óf de regiopas, en ik ken geen enkel gebied waarbij je tussentijds kan wisselen (heb geen ervaring met dit specifieke geval).

❄️

Geen ervaring met skipassen in Oostenrijk, in Frankrijk kan je je skipas altijd zonder problemen upgraden (zitten natuurlijk wel kosten aan verbonden).

Zo ver ik weet kan je het niet updaten. Ik zou morgen anders even mailen of bellen naar Kitzbühel met jouw vraag. Ik geef je alleen een zeer kleine kans dat je kan switchen, daarom zou ik voortaan gewoon een pas daar kopen, in plaats van online.

Carnas on Tour

En was het mogelijk een update te doen ? Enzo tegen welke prijs? Wij hadden ook interesse in een dergelijk update.

Maarten

Een update ter plaatste is niet mogelijk, ik zou adviseren om altijd ter plaatse een skipas te kopen als je niet zeker bent of je het hele gebied gaat gebruiken of niet.

Wat @Svenno zegt je kan het nog proberen om een mailtje te sturen maar geef je weinig kans.

Plaats een reactie