Appartementen Londen Pub Kirchberg in voorjaarsvakantie

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kirchberg

Wie heeft er ervaring met het verblijven in de appartementen boven de Londen pub in de voorjaarsvakantie ?
Is dit dan een stampende apre ski tent of valt dit in de voorjaarsvakantie juist mee ?
Hoe zit het met het geluid en de appartementen zelf ?

Hoi Elly4, wij hebben zelf nooit in die appartementen gezeten maar komen ieder jaar in Kirchberg. De londener is niet meer de apres ski wat het vroeger was. Het is er erg rustig over het algemeen. Wel is deze tot laat in de nacht open.

Over de appartementen zelf heb ik geen goede ervaringen gehoord. Het schijnt er nogal uitgeleefd te zijn. ( oud,kapot ,vies en gehorig)
Wat eigenlijk wel vreemd is omdat het bij sporthotel Alexander hoort en deze juist van voortreffelijke klasse is.

Maar zoals ik al aangaf zelf geen ervaring mee dus alleen van horen zeggen.

Bedankt voor je reactie, we hebben inmiddels van de eigenaresse begrepen dat de apré ski tijden veranderd zijn van 16:00- 21:00 uur dus dat voordeel hebben wij als gezinnen dan wel. Appartementen boeken is dus een gok wat oud, kapot, vies betreft. Hoop dat iemand kan vertellen die hier is geweest wat de staat van de appartementen is en of het verstandig is dit te boeken als gezinnen in de voorjaarsvakantie (of zullen er dan ook vooral studenten in zitten i.p.v. gezinnen ?). Hoop dat er nog meer reacties komen.

Ik heb er een keer gezeten (wel 15 jaar geleden) en het was erg uitgeleefd, vies en gehorig. Wellicht is het opgeknapt; maar gehorig zal t nog steeds zijn vrees ik. Apres-ski in de Londoner is al jaren niet meer echt het geval. Meestal is t leeg. Maar toch zou ik als gezin het risico niet nemen.

Als ik heel eerlijk mag zijn, zijn die appartementen echt een hel.

Vies, gehorig, een grote bende. De apres ski is lang niet meer wat het geweest is, maar ik denk dat de gehorigheid zeker zal blijven.
Mijn nekhaar gaat er nog van overeind staan als ik er aan denk hoe goor het daar was dus als ik jullie was zou ik het niet doen…

Hoi @Elly4, ik heb daar m’n eerste wintersport in beleeft. Waren met een groep vrienden dus dat was al anders dan met een gezin. Nadat men geboekt had ging ik op onderzoek uit wat men nu geboekt had, nou ik dacht toen in een hel terecht te komen en mijn vrienden daarna ook, maar hadden daardoor al enorm veel “voorpret” over wat ons te wachten stond als het klopte wat wij allemaal aan info erover konden vinden. Eenmaal op locatie viel het voor ons reuze mee, wel wat dingen meegemaakt maar veel minder dan we verwacht hadden en wij daar allemaal goed de humor van konden inzien!
Maar met een gezin/mijn gezin zou ik er niet ingaan. Gezien het toch voornamelijk jongeren zijn die erin zitten en je voor kunt stellen dat met geen toezicht het allemaal wat luidruchtiger eraan toegaat. Van de London pub hadden wij geen last, zoals de andere al zeiden is dat niet meer wat het was! Je zit er weer wel heerlijk dicht aan de oefenpiste mocht je die nodig hebben. Ik denk dat ze de naam veranderd hebben van appartementen Alexander naar Londen pub om de naam van het hotel hoger te kunnen houden.
Willen jullie alleen een appartement of kijken jullie ook nog naar andere accomodatie mogelijkheden?

LA NORMA😍☃️

Zitten er in de weken van de voorjaasvakantie ook voornamelijk jongeren, of toch ook gezinnen ?
Wanneer Piefke was jou eerst wintersport, welk jaar ?

*bericht bewerkt door moderator op 24 okt 2016 17:48

Ik ga ervan uit dat er altijd meer jongeren inzitten, maar dat is mijn gedachte.
Dat was in 2008.
Ik weet dus niet hoe het er nu aan toe gaat, zoek anders wat reviews bijv. op zoover. Maar het is niet dat het z’n hel is dat het niet kan hoor! Weet niet hoe het met de prijzen is, maar je moet er gewoon heel open in zijn en dan maar zeggen van we proberen het gewoon en zien wel wat het is. Het blijft tenslotte zo dat wat voor de 1 een geweldig is, voor de ander weer een absolute no go is.

LA NORMA😍☃️

Het lijkt er op dat deze appartementen het meest door jongeren worden geboekt.
Mocht dit zo zijn, dan is het de vraag, of je daar tussen wilt zitten met een gezin.

http://www.zoover.com/austria/tirol/kirchberg/london-pub/apa…

(reacties zijn wel niet niet heel recent)

*bericht bewerkt door Maartje op 25 okt 2016 07:11

Geniet van elke dag, het leven is al kort genoeg!

@Elly4
Er zijn zooooooveel meer mooie appartement in Kirchberg.
Ik kom al bijna 25 jaar in Kirchberg, kan je ze zo aanwijzen en zou écht de appartementen van Alexander boven de Londonpub niet overwegen als ik jou was.

Kijk bijvoorbeeld eens bij Appartement Stöcklbauer of Appartement Lorenzoni of Appartement Kalswirt, deze liggen ook alle drie perfect in het centrum van Kirchberg en zijn heel mooi :-)

Ik zou ook even verder kijken, hier wil je straks niet als gezin tussen zitten, lijkt me: https://www.wintersport.nl/forum/topic/319874#last

Ik lees net dat ze van de London Pub in Kirchberg de eerste all inclusief après skitent van willen maken met de naam: Heidi en Peter. Ze verwachten er heel wat van, dus kan een drukke en vooral luidruchtige boel worden daar.

“Vroeger” als 21-22 jarige daar enkele keren geweest. Wat een feesttent. 's middags en 's avonds, daarna nog even door naar de tiroler en de edelweiss. en de volgende ochtend om 0800u weer aan het ontbijt. pfff.
Enkele jaren geleden als dertiger teruggekomen en helaas moeten concluderen dat van de London Pub HE-LE-MAAL niets meer over is. Dus zoals Ivo4 aangeeft, ze zullen iets moeten doen om het nieuw leven in te blazen.

Voor wat betreft de appartementen. Mijn advies: niet doen! Ze zagen er 15 jaar geleden al gaar uit en het leek niet alsof ze daar 5 jaar geleden iets aan veranderd hadden. Appartementen boven een kroeg worden meestal goed bezocht door jongeren en deze eisen minder van een appartement en gaan er vervolgens ook minder netjes mee om. Om daar nu met je gezin te gaan zitten, lijkt me niet top. Daarnaast gaat het misschien dit jaar wel weer lopen en zit je met je gezien boven een stampende kroeg.

Wat je daarnaast ook niet moet vergeten is dat de liften in Kirchberg niet vanuit het dorp gaan. Mijns inziens is een appartement met je gezin daar beter dan midden in Kirchberg. maar dat is wellicht persoonlijke voorkeur en qua budget kan ik het niet beoordelen natuurlijk.

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Zo, ik denk dat @Elly4 het avontuur nu niet meer aan gaat met het nieuwe concept bij de pub eronder!

Net wat @fvanveer zegt, er zijn dan wel betere/mooiere/rustigere appartementen te vinden. Ook samen met m’n vrouw gekeken naar lorenzoni, dat was in 2009?, zien er goed uit en mooi centraal in het dorp. Wij zijn toen gegaan voor hotel willms vanwege halfpension en toch nog zicht op de piste, al is het op de oefenpiste…

LA NORMA😍☃️

Waarom niet buiten het gebied, zodat je met een Allstar naar verschillende gebieden in de buurt kan?

Google even op Bendler in Kirchdorf.

Glij blij door die brei :-)

Lijkt me niet meer zo verstanding om naar die apartementen te gaan.
Denk dat het nu wel wat drukker kan worden in de apres ski

http://www.snowplaza.nl/weblog/7646-eerste-all-inclusive-apr…

Al iemand bij de all-inn van de London pub geweest dit winter ?

@Elly4, heb je toch dit appartement geboekt dan?

LA NORMA😍☃️

Plaats een reactie