All-inclusive apres ski | Kirchberg

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kirchberg

25 oktober 2016 door Joris Van Dijk in ‘Nieuws’’

Nieuwe ontwikkelingen in de Oostenrijkse apres ski!

*In Kirchberg opent deze winter de allereerste all-inclusive après-ski bar van de Alpen. In de nieuw te openen ‘Heidi & Peter’ (voorheen London Pub) kun je voortaan de hele avond onbeperkt drinken voor een vast bedrag. Met de komst van ‘Heidi & Peter’ is het all inclusive concept ook doorgedrongen tot de après-ski wereld. Dat niemand eerder op dit briljante idee is gekomen! De toegangsprijs is inclusief fris, bier, wijn én sterke drank. Ook een rondje Schnapps kun je dus gewoon bestellen voor je vrienden!

Onbeperkt drinken in ‘Heidi & Peter’
Bij binnenkomst in de ‘Heidi & Peter’ betaalt iedere bezoeker een vast bedrag dat naarmate er meer mensen komen oploopt. Zo betalen de eerste 100 bezoekers € 19,- en de volgende 100 mogen onbeperkt drinken voor € 28,-. Vroeg aan de après-ski beginnen loont dus in deze nieuwe après-ski bar. Verder kun je van ‘Heidi & Peter’ de vaste après-ski ingrediënten verwachten: de juiste hits, een gezellige sfeer en feest tot in de kleine uurtjes.

Après-ski in Kirchberg
Met de komst van ‘Heidi & Peter’ heeft Kirchberg er weer een nieuwe après-ski hotspot bij. Hier moet men de iconische London Pub weliswaar voor opgeven, maar de nieuwe bar belooft dit gat moeiteloos op te vullen. Ook Der Tiroler is traditiegetrouw een bar die het wintersportpubliek goed weet te vinden. Fun, Friends & Flügel is het motto van de Eisbar, van een 5 uur tot middernacht gaat het hier helemaal los. In de Boomerang gaat het er een stukje rustiger aan toe, dit is ook een goede plek om live sport te kijken.*

Wat vinden jullie hiervan?

Sneu. Er zijn dus 200 bezoekers die daar met 1 doel komen en dat is zo goedkoop mogelijk kacheltje lam worden. De groep die ik graag ontwijk als ik op wintersport ben.

Iedereen doet maar lekker wat die wil maar mij zie je er niet…

🏂

Geen goede ontwikkeling voor Kirchberg als je het mij vraagt!
Het concept vraagt er om om mensen zsm binnen de korste tijd zo lam als wat te krijgen!

Snap wel dat ze de Londonpub nieuw leven in willen blazen, want die tent was al jaren leeg maar dit is nou ook weer niet echt een topper…

Ik vrees dat dit wel gaat werken voor de “wintersporter” waarbij zuipen minstens net zo belangrijk is als skien/ boarden. Een ideaal toevluchtsoord voor de studentenreizen e.d.
De London Pub was vroeger een succes, dat is het al jaren niet meer. Ze moeten dus iets.

Er blijven verder nog genoeg tenten in Kirchberg waar men wel gewoon een gezellige apres ski kan hebben. En met de komst van dit soort concepten zal het tot de middag ook een stuk rustiger zijn op de pistes.

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Oh jeetje. …

Leuk voor eventueel een avondje, maar als ik naar kirchberg ga, of welke willekeurige wintersportplaats dan ook, kom ik voor het skiën en de gezelligheid en niet voor iedere dag me eigen lam te tanken!
Verwacht dat het concept verder wel zal aanslaan mits ze de sfeer binnen goed voor elkaar hebben!

LA NORMA😍☃️

Genoeg duitse knallers en de tent loopt wel elke dag vol. Indien het goed vol zit komt er ook wel een deel dat niet enkel voor te drinken komt hoor…

Sneu. Er zijn dus 200 bezoekers die daar met 1 doel komen en dat is zo goedkoop mogelijk kacheltje lam worden. De groep die ik graag ontwijk als ik op wintersport ben.

Userd op 25 okt 2016 15:52

Dit snap ik echt totaal niet? Hoezo zou je bij een all inclusive feest ‘zo snel mogelijk’ kacheltje lam willen worden? Je kunt juist de HELE avond gratis drinken, dus waarom die haast?

Natuurlijk zullen er genoeg mensen zijn die na een uur helemaal van de kaart zijn, maar die zitten er ook in andere apres ski tenten bij. Daar doe je niks aan.

Verder is het niet eens zo heel duur als je voor 28 euro klaar bent. Een beetje halve liter bier kost toch al gauw 5 euro, dus bij 6 halve liters heb je het er al uit. Van 6 halve liters is er nog nooit iemand kacheltje lam geworden.

Dus ik zie er wel een goede markt voor. En voor de mensen die dit helemaal niks vinden is het toch ook perfect? Die kunnen gewoon ergens anders heengaan…

Weet al iemand of dit aanslaat ? Al mensen over gehoord of zelf geweest ?

Daarom gaan wij dus lekker naar Frankrijk…

Rock

Daarom gaan wij dus lekker naar Frankrijk…

BoardSound op 29 jan 2017 10:49

Om er 50 euro pp te betalen?

Veel mensen hebben het over te hoge prijzen in Frankrijk maar daar hebben wij nog nooit last van gehad.

Rock

Wij zijn op de terug weg van Kirchberg, zelf zijn we niet naar Heidi en peter geweest. Maar kreeg niet echt de indruk dat het daar volle bak was. Misschien aankomende week met 200 ieren die gister gearriveerd zijn dat het druk wordt?

Het zal wel zo druk zijn, dat ze nog geen tijd hebben om de website netjes op orde te brengen…
gemiste kans. Wat sfeerfotos en filmpjes had dit ‘concept’ waarschijnlijk veel goeds gedaan.

http://www.heidiundpeter.at/index.php/opening-on-dec-16-2016…

op Facebook zijn ze wel wat actiever. 1.761 likes.
Echter lees ik daar ook dat ze afgelopen zaterdag gesloten waren vanwege en besloten feestje. Heel slim op een wisseldag… Ook dat ze van 29-01 tm 03-02 geen all inclusive aanbieden, maar een drankje/ muntje kost dan €3,50.
Gaan ze 1,5 maand na opening al zoeken naar een beter concept???

Ik ben nog steeds benieuwd of dit concept aanslaat.

Ik ben er niet geweest, maar dit is wat ik vind na slechts een korte research.

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Plaats een reactie