Apres Ski aan de piste

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kirchberg

Goedemiddag Skiërs / Snowboarders,

Hartje zomer, midden in juli, en temperaturen die deze week richting de dertig graden gaan, zoeken we toch naar een bestemming voor onze skivakantie in januari 2018. Het skigebied Kirchberg lijkt ons wel wat. Echter liggen er ook Apres Ski barretjes of leuke terrasjes aan de voet van de piste. Dus als je uitgeskied bent lekker aan een pilsje kijkend naar het gestuntel van vrienden die de berg naar onder komen? Ik zie vooralsnog enkel Eisbar en Tiroler voorbij komen die toch meer in het centrum liggen.

Bedankt voor de tips !

Eisbar en tiroler is in het dorp apres ski. In kirchberg aan de piste van de maierl is de schi alm , een topper , iets eerde de ober kaser hutte. Aan de fleck ligt een umbrella bar , en op pengelstein ligt ook een apres ski bar in de laatste 200 meter wasr de piste brunn en pengelstein samen komen , te herkennen aan de grote opblaas dino .

*bericht bewerkt door Eisbeer op 18 jul 2017 17:55

Je bent al in Ellmau en Hinterglemm geweest zag ik.@erre456
Vergeet Kirchberg
De overtreffende trap is Ischgl.

@Hooykaas, we zoeken voor dit jaar nog een gebied voor beginners met veel blauw aangezien de groep is uitgebreid met 2 nieuwe toppers die bijna geen ervaring hebben. Maar ik schrijf dit gebied op voor volgend jaar ;-).

Ik heb nog een vraag inhakend op dit onderwerp. Wij liggen dit jaar in Jochberg en vanwege gebrek aan après ski zullen we vaak te vinden zijn in Kirchberg. Hier komen we dus met de ski en gaan 's avonds met de auto of taxi weer terug naar Jochberg. Der Tiroler en Eisbar lijken ons leuke tenten, maar kun je hier ook gemakkelijk naartoe lopen vanaf de dalafdaling? En is hier ook après ski met de skischoenen aan of komt iedereen hier gedouchet aan vanuit het dorp?

Vanaf de dalafdaling kan je hier niet echt naartoe lopen, dat is toch wel vrij ver. Maar de busverbinding is goed, en stopt vrijwel voor de deur (ritje van 5 min ongeveer). Qua mensen binnen ligt het eraan hoe laat je komt. Aan het begin zullen er meer mensen met skischoenen/kleren staan, later op de avond zullen er meer mensen gedoucht vanuit het dorp komen. Maar hé, het blijft apres-ski, dus het maakt weinig uit en kan allemaal prima.

Plaats een reactie