Skiles voor 3 jarige

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kitzbühel - Kirchberg

Wie weet een skischool voor kindjes van 3 jaar?
Het mooiste zou zijn dat er ook Nederlandse lessen zijn.
Kinderen hebben al wel basis maar zou prettig zijn dat ze het een beetje kunnen begrijpen.
Is het handig dit van te voren te boeken? Of kan dat op het moment van de vakantie ook. Wij gaan 20 januari daar heen dus geen officiële vakanties dus hopelijk niet zo druk.

In Kitzbühel zijn twee scholen met een eigen kinderland: Rote Teufel en Element3. De rote teufels zitten in de buurt van de hahnekammbahn en element3 bij de ganslern bahn. De rote teufels zitten dus iets centraler.
Beide scholen nemen kinderen vanaf 3 aan. Ik geloof dat ze beide dezelfde methode gebruiken. Mijn persoonlijke ervaring met de rote teufels is erg positief, maar ja dat is alweer 40 jaar geleden… Meer recent: Bij de stoeltjes liften wordt wel eens gevraagd om kinderen mee te nemen en zover ik kan beoordelen hebben de kinderen bij beide scholen het naar hun zin. Of er Nederlandstalige les wordt gegeven weet ik niet.
In principe kan je de inschrijving ter plekke doen. Het hoofdbureau van de rote teufel zit bij hahnekamm bahn (station) en van element 3 zit in de klostergasse (in de buurt van aquarena). MAAR, als jullie aankomen zijn er de hahnekamm rennen! En dan is het extreem druk en de aankomsten van de afdaling en slalom zijn in de buurt van de kinderlanden. Dus misschien handiger om van te voren info in te winnen.
Alvast heel veel plezier!

Proseneige les menuires en Val Thorens. Kleine groepjes voor 3 jarige 6 kids. Nederlands sprekend. En kleine kinderspeelweide dus niet al veel hiep hiep hoera. Ze kijken naar het individu en als kind iets beter is gaat groepje hoger. Site is ook Nederlands en mailen kan ook in nederlands.

*bericht bewerkt door miepmiep op 30 dec 2017 19:10

Van te voren boeken bij deze skischool handig. Anders zitten ze misschien vol. Wij komen hier al 2 jaar en gaan nu voor 3 de jaar.

*bericht bewerkt door miepmiep op 30 dec 2017 19:09

Oeps sorry verkeerde tip locatie. Telefoon gaf gedeeltelijke titel weer.

Skischule Aktiv onderaan de Fleckalmbahn heeft altijd wel NL leraren en leraressen. Super voor kinderen in jouw leeftijd.

Als het wit is kun je er over naar beneden...

Plaats een reactie