skibus gratis?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kitzbühel - Kirchberg

Is de skibus gratis, ook voor de niet-skiers? Wij moeten wrs onze kinderen met de bus naar de skischool brengen, vandaar mijn vraag.

nee. skipas is inclusief skibus. niet skiers moeten betalen. Maar ja niemand die het controleert hoor.

Dat over controle sou ik niet te hard roepen. Tijdens de drukke uurtjes wordt er inderdaad niet gecontroleerd, maar daarbuiten heb ik het wel eens meegemaakt dat mensen niet mee mochten omdat ze geen ski pas hadden.

Nee, skibussen zijn niet gratis… ik moet de eerste buschauffeur nog tegenkomen die de pas niet controleert overigens!

Ze zijn niet gratis idd maar er is in Kirchberg geen enkele busschauffeur die controleerd als je achter de bus instapt hoor… ik kom er nu al ruim 10 jaar maar achterin ben ik nog nooit gecontroleerd, als je voor de bus instapt willen ze het nog wel eens vragen voor de vorm…!

wel richting wintersport, maar een buskaartje te duur vinden? tjonge…

Ik moet inderdaad in Kirchberg ook nog de eerste busschauffeur tegenkomen die controleert. Ga al jaren naar Kirchberg maar = geen controle :-P

@ anoniem, hier wordt niet gezegd dat ze er niet voor wil betalen of te duur vind he.
deze vraag wordt alleen gesteld of er voor betaald moet worden als niet skiier.

We zijn hier om elkaar te helpen en niet om elkaar de grond in te trappen, en sommige mensen hebben het niet ruim en willen toch op vakantie naar wintersport en moeten dan wel overal rekening mee houden en weten wat ze kunnen verwachten.

Deze reactie van jou vind ik absoluut niet op zijn plaats.

Het is absoluut onverantwoord om kinderen met hun ski pas alleen te laten reizen. De ski school zal dan ook graag zien dat er begeleiding mee heen en terug gaat, in bussen die toch all moeten rijden.

Als men echter van Kirchberg naar Kitzbuhel rijdt om te gaan winkelen dan ligt de zaak anders.

Zo dat is eens een politiek verantwoord antwoord ;)

Rinus op 8 jan. 2012 16:27

Ik denk dat ze al enige tijd terug zijn, wat jij?

I even pee standing sideways...

De prijs zit inbegrepen bij de skipas, echter zullen ze in de bus niet om je skipas vragen, dus als je het zo bedoelt is het gratis.

Plaats een reactie