transfer of taxi Salzburg naar Kirchberg

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kirchberg

vlieg 25-2-2012 van Eelde naar Salzburg. Kom om 20.30 uur aan. Zoek transfer of iets anders naar Kirchberg. Trein gaat om 21.09 uur die haal ik denk ik niet. De volgende gaat om 22.02 uur. Ben dan om 00.55 uur in Kirchberg.

Andi’s taxi, hebben wij vorig jaar genomen en waren we zeer tevreden over. En niet te duur.

http://www.kitzalps.com/en/info/kitzbuehel/andis-taxi.html…

Dank Marthe, had net gezien via een site (mail van Kammerlander) dat dat een optie is. Kammerlander doet alleen Gerlos zo begreep ik dat.

klopt. En wij hadden andis taxi van Salzburg naar Westendorf, maar volgens mij zitten ze zelfs gevestigd in Kitzbuhel of Kirchberg en ik vond de service top. Hij stond ons al op te wachten ondanks vertraging en het busje stond vlakbij dus we waren zo onderweg en de terug reis waren ze zelfs te vroeg, dus echt ideaal.

marthe,

wat moest je betalen met andi’s taxi van salzburg naar westendorf? aangezien ik het zelfde probleem heb + me dochter van 15 maanden bij me heb.

Als ik het me goed herinner 30 euro enkele reis pp. Denk niet dat je voor je dochter hoeft te betalen, zou ik ff over bellen…

Plaats een reactie