Apres ski

Dit onderwerp gaat over de bestemming Mittelberg (Vorarlberg)

Kan iemand mij vertellen of er in het dorp Mittelberg apres-ski mogelijkheden zijn?

Al rond gekeken op deze site bij skigebieden? Wellicht dat je hier wat ervaringen kan lezen.

Zelf denk ik dat er niet veel avontuur is, lijkt meer op een gezin/familie dorp.

Succes.

Mogelijkheden jazeker, maar afhankelijk van je referentiekader heeft Ton gelijk, verwacht niet te veel. Maar leuk genoeg voor paar drankjes :-) en ach, voor gezelligheid ben jezelf voor 80% verantwoordelijk.

Onder aan de Walmendingerhornbahn zijn paar tentjes te vinden, een paraplutent en de Steinbockalm (regelmatig live muziek) zijn leuk genoeg voor paar biertjes.

Het vroeger zeer populaire Steinbock cafe met super apres-ski gaat weer open deze winter voor de apres-ski. Dat zou dus weer ouderwets gezellig kunnen worden in Mittelberg. Hebben helaas enkele jaren zonder moeten doen.

Voor een ieder wat wils, is het allemaal heel goed te doen. Idd geen grote disco’s, bars… maar wel gezellige tentjes (de jeugd, moet er misschien niet teveel van verwachten), maar de gezelligheid maak je tenslotte altijd zelf!! Enkele jaren zonder de Steinbock…? Alleen afgelopen winter ivm overname!!! Je kan ook naar Riezlern, is stukje met de bus (gratis), maar daar ook super apres ski paraplu bar/s… Ik zeg; wij gaan er al jaren met veel plezier naartoe, onze zoon van 11 vind het er super vet, ziet het als zijn 2e thuis. Zitten in het Aparthotel, met zwembad, sporthal, klimtoestellen voor de allerkleinste en sauna…, dus…

In Riezlern gebeurd het helemaal, bieren, bowlen, gokken en naar de …hotelbar voor wat Duitse folklore;

Plaats een reactie