Afhaalluik in Aparthotel Kleinwalsertal

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kleinwalsertal - Oberstdorf

Wie heeft er ervaring met het afhaalluik in Aparthotel Kleinwalsertal in de voorjaarsvakantie ? Hoe werkt dit, wat kun je zoal afhalen en wat zijn ongeveer de kosten, is het druk (te druk)?

Afhaal luik? Bedoel je de broodjes service?

Wij gaan er dit jaar ook weer heen en de broodjes service bevalt prima veel keus. Zorg dat je er optijd bent in de ochtend de rij kan lang worden :)

Member of global cooling initiative

dit is niet enkel de broodjesservice, je kan er ook klaargemaakte maaltijden afhalen en op je kamer/appartement opeten, ik vind het goedkoop, een warme maaltijd kost tussen de 5 en de 10euro dacht ik

We zijn geweest en het is ons super bevallen. De broodjes die je s’morgens af kunt halen of toch a la carte ontbijt en en s’avonds een maaltijd afhalen of a la carte eten je hebt de keus. Kids kunnen er goed spelen in de hal of even een paar baantjes zwemmen. Hotel is vlakbij de skischool en skiverhuur. Je auto in de parkeer garage … al met al prima.

klinkt als de voedselbank. Wist niet dat het slecht ging in Oostenrijk

May the ski force be with you !!

hebben ze bij de voedselbank dan een skischool en skiverhuur? maar eens langsgaan dan :P

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

euh skibank

May the ski force be with you !!

het afhaalluik biedt toch een vrij ruime keuze aan maaltijden aan zéér economische prijzen. Wij gingen er jaren op vakantie en hebben intussen 2 appartementen gekocht in het Aparthotel welke we ook verhuren.
Bij interesse kan je me via mail contacteren : dirk_pieraert@hotmail.com

Plaats een reactie