Alternatief voor Kronplatz 😢

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kronplatz

Helaas kregen wij vandaag het nieuws dat onze vakantie naar Kronplatz over een kleine 2 weken geannuleerd is wegens het corona virus. Wij willen nu last-minute een alternatief zoeken maar gaan al jaren naar Kronplatz dus andere skigebieden zijn ons minder bekend. We zijn allebei snowboarders dus zo weinig mogelijk sleepliften en stoeltjesliften zijn een grote plus (op Kronplatz zijn we hierin verwend, I know 😉), sneeuwzeker. Wat zijn jullie aanraders? Thx!

L3V heeft geen vlakke stukken, je hoeft nooit een sleeplift te nemen en is uiterst sneeuwzeker.

Les arcs kan ook goed bevallen dan.

Edwin van Riel

Is Tignes niet zowat het boarder’s paradise in Frankrijk?

Les arcs her en der wel iets vlakke stukjes, met goede preparatie red je dat wel met een board. Meeste pistes zijn zeker goed voor snowboarders in Les Arcs. Tignes ook fantastisch. Ischgl normaal ook heel fijn qua snowboarden, maar daar was geloof ik ook al een Corona geval. Weet niet wat de status is verder daar.

Solden super gebiet…en een fijn alternatief voor Kronplatz…wij hebben geluk gehad met 10 dagen in januari in Kronplatz 😍

Les arcs her en der wel iets vlakke stukjes, met goede preparatie red je dat wel met een board. Meeste pistes zijn zeker goed voor snowboarders in Les Arcs.

Tiny-M op 9 mrt 2020 16:41

+1 voor Les Arcs, kan mij niet herinneren dat ik problemen heb gehad met vlakke stukken.
Als ik het goed lees, wil je naast geen slepers (begrijpbaar, zeker voor die lanceerinstallaties die je soms hebt), ook geen stoeltjesliften doen. Dat is dan wel een probleem in Les Arcs. Je zou dan al in Arcs 1800 moeten verblijven en enkel de TransArc 1 en 2 gondels gebruiken… maar dan beperk je het aantal pistes toch wel heel erg. Jammer om dan naar zo’n mooi groot gebied te gaan. Veel van de stoeltjesliften in Les Arcs zijn echt wel goed te doen voor boarders, dus mss een beetje oefenen hierop.

Plaats een reactie