Restaurant oudjaar - Arc1800

Dit onderwerp gaat over de bestemming La Plagne

Wij gaan in de kerstvakantie met vrienden skiën. Dit jaar hebben we gekozen voor Paradiski en Arc 1800, wegens sneeuwzeker en groot gebied (blijkt een goede keuze tot nu toe! Het weerbericht is weer een horrorscenario, maar in de Zuidfranse Alpen ligt al voldoende sneeuw, soit)

Nu komen wij daar 's ochtends aan op 31/12 en omdat wij geen zin hebben om die hele dag nog te lopen stressen om een restaurant te zoeken, zijn we van plan om op voorhand een te reserveren. Maar op basis van 1 klein fotootje op tripadvisor (of deze site, of de site van Paradiski zelf), zonder menukaart en zeer uiteenlopende recensies, zijn we het Noorden alvast kwijt…
En nergens kunnen we zien, waar er verplichte oudjaarsmenu’s zijn (die willen we vermijden) of wat er überhaupt op het menu staat. We willen ook graag iets moderner qua interieur en niet iets goedkoop (zeker geen hamburgers of pizza), nog een belangrijk criteria: waar ze lekkere wijnen hebben. Maar het is dus tot hiertoe onmogelijk gebleken, dat te achterhalen. (Ik kan wel bellen, maar geen enkel restaurant zal me hun eerlijke mening geven uiteraard :-D)

Vandaar dat dit forum wel van pas komt, iemand enige goede tip? :)

misschien staat hier iets tussen. https://www.wintersport.nl/dorpen/arc_1800/restaurants…

ik denk dat het toch mailen wordt. 1800 weet ik eigenlijk geen restuarant. wel in 2000 , maar daar heb heb je niet zoveel aan aangezien het 31 dec is en de gratis busjes denk ik dan niet rijden.

*bericht bewerkt door miepmiep op 15 dec 2016 21:42

Le chalet de candice is zeer aan te raden! Vorig jaar bezocht. Lekker eten, prijs ok.

Plaats een reactie