Yuge paradiski

Dit onderwerp gaat over de bestemming La Plagne

Dag iedereen,

Binnenkort vertrek ik op skivakantie naar les arcs, nu zag ik dat zij een applicatie hebben om op ios of android te draaien, yuge genaamd.
Nu was ik eens benieuwd of iemand hier al ervaringen mee heeft, graag had ik ook geweten indien ja hoeveel mobiele data je ongeveer per dag moet voorzien.

Groetjes Alex

Binnen aantal weken ook naar Paradiski - zat vandaag nog met mijn kameraad te kijken naar de app en heb hem reeds op mn gsm gezet!
Ik ben dus ook zeer zeker geïnteresseerd omtrent de werking van de app en de hoeveelheid data

*bericht bewerkt door Stef3 op 26 dec 2016 21:33

Heb vorig jaar de app gebruikt en deze werkt zonder mobiele data. Je moet wel toegang geven om je locatie bekend te maken
Wel leuke app. Je kan er onder andere foto’s mee maken op fotopunten en deze worden dan naar je account gestuurd. Ook kan je zien hoeveel km je aflegt en welke liften je neemt. Vorig jaar wel gemerkt dat niet alles bijhield (soms waren er gaten in de geschiedenis). Maar weet niet of dat aan de app of gsm lag. Veel plezier ermee!

Super om te horen dat deze app ook offline werkt!
Heb hem intussen ook op mijn telefoon en ziet er heel handig uit in gebruik, onder meer door de weersvoorspellingen, noodnummers, voorgestelde routes en kaartje dat je bij de hand hebt.

Nu nog wel even rekening houden met je data verbruik. Vanaf juni juli 2017 is data in het buitenland (EU) net zo duur als in NL. Afhankelijk van je abonnement, kost het je dan niets meer/ niet zo veel meer.

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Plaats een reactie