Tips voor verblijf La Plagne

Dit onderwerp gaat over de bestemming La Plagne

Iemand tips voor leuke accommodatie in skigebied La Plagne? Het liefste een chalet of ruim appartement.
Groeten Noor

Belle plagne is het leukste dorpje, les balcons en les neiredes zijn biede prima. in soleil heb je granges du soleil, is helemaal top, maar soleil is zelf kleiner, dus minder te doen

Vorig jaar in Granges du Soleil geweest in een woord Super inderdaad

Soleil is leuk als je met kinderen bent en echt elke dag om 22u in je bed wilt liggen.

Wij zijn er vorig jaar geweest met 15 jongeren :) Elke dag de concierge op ons dak. In soleil is echt niks te beleven.

check ook champagny en vainoze (weet niet of ik het goed spel) eens. Dan zit je aan de andere kant van de berg maar wel snelle verbinding met paradiski!!

Is wat rustiger maar beschikt over mooie accomodaties.

Succes!

Het heet dus Champagny en Vanoise

http://www.champagny.com/

Wij hebben ook in Les Granges Du Soleil gezeten wat helemaal top was , direkt op de piste en erg luxe grote appartementen met saunas en zwembad in appcomplex .Voor meer sfeer is Champagny veel leuker dit is een authentiek boerendorpje waar je in 7 minuten met lift boven op 2000 meter bent .Hier hebben we in Les Alpages DE Champagny gezeten wat dezelfde opzet heeft als in Granges Du Soleil , dit was voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader .

ik ga in feb voor de 2e keer naar belambra cassiopee (belle plagne). low budget, maar desondanks vind ik het een prima appartement. midden in het dorp, en toch slechts 50 meter van de piste.

Vrijdag 3 Feb naar Belle Plagne met Sunweb!!!

ik zou iets zoeken in montchavin .
dat ligt lekker centraal in het gebied
als je sfeer zoekt,alleen stappen is er daar niet bij het nachtleven is daar erg miniem

ik ga in feb voor de 2e keer naar belambra cassiopee (belle plagne). low budget, maar desondanks vind ik het een prima appartement. midden in het dorp, en toch slechts 50 meter van de piste.

Frank2 op 21 dec 2011 21:45

Compleet met je eens!

Plaats een reactie